  • Data: 2009-07-26 09:44:34
    Temat: Re: (pro???????????????????
    Od: edukom <e...@w...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    vari pisze:

    > ps Moja linia jeszcze nie tak dawno (miesiac temu czy dwa) mo?iwiala
    > transmisj? o pr?dkosci ok 45-46 kb/s
    > Teraz spadla poni?ej wszelkiej konkurencji bo najzyciej co modemy mog?
    > wynegocjowa? do 28,8 kb/s.
    > PCMki chyba mi nie za?o?yli bo mam Neostrad?.
    > Ten sam laptop zawieziony do innej linii I WYBIERAJ?C TEN SAM numer NALE??CY
    > DO TP wynegocjowuje 52 kb/s (a wi?c sprawa mojego sprzetu czy numeru na
    > ktorym robie pomiar - odpada).

    Na mojej linii jest PCMka w odpowiedzi na reklamacje telefoniczną
    powiedzieli (właśnie jestem po rozmowie), że 28kbps jest bardzo dobrą
    prędkością. I nie słusznie raklamuję stan linii. Na argument, że
    na usłudze powszechnej powinienem mieć większy transfer dostałem
    odpowiedź, ze mogę napisać reklamację to się ustosunkują.
    I tyle.

    G.