  • 1. Data: 2009-10-07 21:47:42
    Temat: prezes Play chodzi po kolędzie :)
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    Rynek finansowy się zastanawia co dalej z Playem? Dzisiaj prezes Play
    był i w Parkiecie i w Rzeczpospolitej Wywiady to odpowiedź na artykuł
    w Gazecie Finansowej: Play bez wyników
    http://www.gf24.pl/index.php/wydarzenia/kraj/2809-pl
    ay-bez-wynikow.html
    Prezes Play chodzi po mediach jak po kolędzie, dzisiaj w Parkiecie i
    w Rzeczpospolitej :))) tzn. jest gorzej niż źle. Jak firma idzie w
    media i zaczyna opowiadania to początek końca...

  • 2. Data: 2009-10-07 22:23:49
    Temat: Re: prezes Play chodzi po kolędzie :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 14:47:42 -0700 (PDT), Andrzej Bratkowski napisał(a):

    > Rynek finansowy się zastanawia co dalej z Playem? Dzisiaj prezes Play
    > był i w Parkiecie i w Rzeczpospolitej Wywiady to odpowiedź na artykuł
    > w Gazecie Finansowej: Play bez wyników

    dużo ci płacą za ten czarny PR?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2009-10-07 22:28:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

> [...]

    > w Rzeczpospolitej :))) tzn. jest gorzej niż źle. Jak firma idzie w
    > media i zaczyna opowiadania to początek końca...

    Tak cienko z klikalnością, panie Supłacz, że trzeba się tak nędznym
    spamikiem ratować? Oj.. niedobrze.. ja tam widzę początek końca, ale
    niekoniecznie Playa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-10-07 22:50:54
    Od: Andrzej Bratkowski <c...@g...com>

    On 8 Paź, 00:23, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > dużo ci płacą za ten czarny PR?
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > awago.maupa.orangegsm.info  | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    > zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    > kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"

    Drogi Waldku,
    co ty z Play jesteś, że wszystkie artykuły, które nie przeszły
    akceptacji słusznej linii są nie na miejscu...?:)))
    Play jak widać nie podał wyników do KRS, ciekawa sprawa.
    a druga rzecz to to co sie przedostaje do mediów tez nie napawa
    optymizmem.
    jak widzisz w play biegi na 400 m przez płotki do mediów by
    powiedzieć, że play bedzie sie rozwijał :)))
    cyrk się zrobił i tyle, prezes Play jakby zaklinał deszcz na pustyni,
    po reakcji Play na artykuł w gazecie Finansowej widać, że rynek
    finansowy się niepokoi i chyba słusznie.
    po pierwsze ma prawo do informacji, i do danych w KRS...

  • 5. Data: 2009-10-07 23:25:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 7 Oct 2009 15:50:54 -0700 (PDT), Andrzej Bratkowski napisał(a):

    > po pierwsze ma prawo do informacji, i do danych w KRS...

    Skoro o prawie do informacji - wyjaśnisz dlaczego WSZYSTKIE twoje wypociny
    w usenecie prowadzą do tekstów Supłacza? To ty, czy twój chłopak?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-10-08 06:43:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 15:50:54 -0700, Andrzej Bratkowski napisał(a):

    > po reakcji Play na artykuł w gazecie Finansowej widać, że rynek
    > finansowy się niepokoi i chyba słusznie.

    Warto dodać: i o to chyba chodziło p. Supłaczowi?
    Że P4 nie może mieć dobrych wyników to jasne, przychody niskie, wydatki
    na inwestycje wysokie -- na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.

    Tekst jak w GF24 może robić wrażenie wyłącznie na dyletantach.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 7. Data: 2009-10-08 08:00:46
    Od: BearBag <c...@g...com>

    On 7 Paź, 23:47, Andrzej Bratkowski <c...@g...com> wrote:
> [...]
    > w Rzeczpospolitej :))) tzn. jest gorzej niż źle. Jak firma idzie w
    > media i zaczyna opowiadania to początek końca...

    Miły Panie, Twoje teksty przypominają Wiadomosci w TVP za czasów
    Farfała tylko Role rządzących zajął Play.
    Już Ci pisalem ze dopoki Play umozliwia swoim klientom normalną
    komuniakacje za niższe ceny to ci klienci mają gdzies jego wyniki
    finansowe.
    Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
    gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

  • 8. Data: 2009-10-08 08:08:31
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > ...na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.
    chyba odwrociles ten proces bo orka jest raczeh przed siewem a sieje sie po to
    zeby miec zniwo (żąć? żniwować?) a nie po to zeby orac, orka to jest chyba po
    zniwach ;-) i prowadzi ja syndyk masy upadlosciowej

  • 9. Data: 2009-10-08 08:11:02
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 8 Paź, 08:43, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > na inwestycje wysokie -- na razie sieją, liczą na orkę za jakiś czas.
    >
    > Tekst jak w GF24 może robić wrażenie wyłącznie na dyletantach.

    Olgierd powinieneś w polu robić :)
    Play ma kolosalne straty i perspektywę kolejnych strat, prawie 2 mld
    zadłużenia, przy zaledwie ok. 640 mln kapitałów własnych (na 30
    06.2009), do tego strata netto w 2008 ponad 850 mln.
    Dobrze jest napisane, że wydatki na inwestycję to nie są straty, tylko
    aktywa trwałe. Te wydatki nie tłumaczą strat!
    Do tego rynek się zmienił, W3 jechały na jednym wózku, ceny rozmów
    były zupełnie inne.
    Pytanie teraz jest proste, kto będzie to finansował? Pozostaje tylko
    optymista właściciel, ale po pierwsze musi mieć kasę a do tego ciągle
    wierzyć. 3 lata na rynku to całkiem ładny okres, asymetria w stawkach
    MTR odjechała, a Play nie wykorzystał tego do zdobycia udziału w
    rynku, ma zaledwie ok. 6%. A na rynku nie tylko W3 ale MVNO z lepszymi
    ofertami, gaduair, ultimo, mbank, itd.

  • 10. Data: 2009-10-08 08:22:56
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 8 Paź, 10:00, BearBag <c...@g...com> wrote:

> [...]
    > Jak przestanie zapewniać poprawne uslugi to po prostu przeniosą numer
    > gdzie indziej - za darmo i w jeden dzien. Koniec tematu.

    Święta racja, jak play podniesie stawki klienci odejdą, już odchodzą,
    stawki gdzie indziej mają niższe, a przede wszystkim Internet w Play
    to byłby mobilny, gdyby klienta podwozili do najbliższej stacji
    bazowej :))) Widać, że klienci biznesowi omijają Play szerokim łukiem
    i to świadczy jaka mają ofertę. Indywidualni mogli się skusić na
    reklamy (poniekąd kosztowne) ale jak widzą jak to działa w praktyce to
    też odchodzą.
    Zgadza się podniosą ceny będzie jeszcze gorzej, tak więc przy takich
    stratach i takim rynku to zobaczymy jakie play przyniesie kolejne
    informacje, z wizyt prezesa w mediach zysków bym nie oczekiwał...