  • 1. Data: 2009-10-07 19:54:00
    Temat: Raporty doreczenia
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Dlaczego jak wysylam smsa to nie widze czy doszedl czy nie??
    tzn chodzi mi o raport doreczenia ale tylko na jeden numer.
    Do niedawna jeszcze mi przychodzily a teraz ciagle pisze ze oczekuje mimo ze
    dochodza
    Na inne numery dochodza i widac raporty
    a czemu na ten jeden konkretny nie ??

  • 2. Data: 2009-10-07 20:24:33
    Temat: Re: Raporty doreczenia
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Na inne numery dochodza i widac raporty
    > a czemu na ten jeden konkretny nie ??

    Rozumiem, ze na ten numer dochodza SMSy, tak?
    Dzwoniles do adresata i on powiedzial Ci, ze wyslane SMS-y otrzymal a Ty
    mimo tego nie dostales raportu, tak?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-07 22:04:28
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem, ze na ten numer dochodza SMSy, tak?
    > Dzwoniles do adresata i on powiedzial Ci, ze wyslane SMS-y otrzymal a Ty

    dokladnie tak
    dochodza ale nie mam raportow a jeszcze dwa dni temu mialem raport. Teraz
    jak sprawzam raport to pisze ze "czeka"

  • 4. Data: 2009-10-08 13:14:39
    Od: W <a...@o...pl>

    Kris wystukał, co następuje:

    > dokladnie tak
    > dochodza ale nie mam raportow a jeszcze dwa dni temu mialem raport. Teraz
    > jak sprawzam raport to pisze ze "czeka"

    Czy któraś ze stron jest w cudownym Play? ;->

  • 5. Data: 2009-10-09 11:50:42
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Ja obstawiam, że Kris ma telefon w pomarańczy. Zauważyłem, że wiadomości
    pisane i dostarczane do orange powyzej 180znaków (>1sms) nie zwracają
    potwierdzenia...

    Niestety z tym akurat nie da się nic zrobić...

    --
    Pzdr., Wycior

  • 6. Data: 2009-10-09 19:31:19
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "W" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kris wystukał, co następuje:

    > Czy któraś ze stron jest w cudownym Play? ;->

    obecnie mam numer w Play przeniesiony z Orange

    a drugi to w sumie nie wiem bo teraz po numerze sie nie pozna zaczyna sie od
    7xxxx

    wiadomosci powyzej 1 smsa ale nie tylko mniejsze tez

    ale nie ma potwierdzenia na zadnej

  • 7. Data: 2009-10-10 11:45:31
    Od: W <a...@o...pl>

    Wycior wystukał, co następuje:

    > Ja obstawiam, że Kris ma telefon w pomarańczy. Zauważyłem, że wiadomości
    > pisane i dostarczane do orange powyzej 180znaków (>1sms) nie zwracają
    > potwierdzenia...

    Dziwne -- u mnie dostarczały (ale dla wiadomości wieloczęściowej tylko 1
    potwierdzenie, co jest w sumie logiczne/mnie na rękę (; )