-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.straub-
nv.de!news.musoftware.de!wum.musoftware.de!newsfeed.kamp.net!newsfeed.kamp.net!
nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.new
s.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press]toyota po raz kolejny
Date: Thu, 11 Mar 2010 20:20:50 +0100
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 25
Message-ID: <hnbgg6$bub$1@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hnafc1$h2e$1@inews.gazeta.pl> <hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: agg138.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1268335942 12235 83.25.162.138 (11 Mar 2010
19:32:22 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2010 19:32:22 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hnagk0$l65$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2263365
[ ukryj nagłówki ]Bydlę pisze:
>> i kierownicy
>
> To też prawda.
> I tu chłop ma rację, bo przeciętny kierowca nie jest przyzwyczajony do
> używania niesprawnego samochodu. Malucha da się (wyhamować bez
> wspomagania), bo to jakieś 5-6 cetnarów. Nowoczesne kombi waży jakieś 4
> razy więcej...
I ma 8 razy wydajniejsze hamulce.
Bez problemu się zatrzyma samochód bez wspomagania - jak masz trochę
siły to nawet na zablokowanych kołach.
Jak nie masz siły to i tak hamowanie będzie całkiem skuteczne - bardzo
łatwo możesz to sprawdzić w swoim aucie.
Brak wspomagania kierownicy zauważysz dopiero po zatrzymaniu samochodu.
>> samochód nie stanie...
>
> A w innych tzw. ręczny to postojowy - blokuje koła i nie ma możliwości
> stopniowania siły.
Sądzę że nie ma takich samochodów.
Możliwość regulacji siły hamowania hamulca awaryjnego jest wymogiem prawnym.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.03.10 20:30 J.F.
- 11.03.10 20:34 Bydlę
- 11.03.10 20:41 J.F.
- 11.03.10 21:01 Tomasz Pyra
- 11.03.10 21:05 Tomasz Pyra
- 11.03.10 21:31 MadMan
- 11.03.10 21:31 MadMan
- 11.03.10 21:35 Tomasz Pyra
- 11.03.10 21:33 MadMan
- 11.03.10 21:38 Tomasz Pyra
- 11.03.10 21:47 Przemysław Bernat
- 12.03.10 00:07 Borys Pogoreło
- 12.03.10 10:00 R2r
- 11.03.10 22:10 pawka
- 12.03.10 10:38 Axel
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo