  • 1. Data: 2010-01-08 09:04:37
    Temat: [press]Rekordowy mandat w Szwajcarii
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    http://www.tvn24.pl/-1,1637062,0,1,rekordowy-mandat-
    wystarczyloby-na-nowe-mieszkanie,wiadomosc.html

    "Pewien zamożny Szwajcar, przyłapany przez policję na przekroczeniu
    dozwolonej prędkości o prawie 60 km/h, zapłaci rekordowo wysoką karę.
    Sąd w Sankt Gallen skazał go na grzywnę wysokości 300 tysięcy franków
    czyli ponad 800 tys. zł.
    Szwajcarska policja dobrze znała mężczyznę. Podczas procesu, sędzia
    nazwał ukaranego "drogowym chuliganem", lekceważącym podstawowe przepisy
    ruchu drogowego i narażającym w ten sposób innych kierowców..."
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-01-08 09:32:50
    Temat: Re: [press]Rekordowy mandat w Szwajcarii
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > czyli ponad 800 tys. zł.

    a wy narzekacie na polske:D

  • 3. Data: 2010-01-08 09:35:25
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Michał Gut napisał:

    > a wy narzekacie na polske:D
    A u nas za 210km/h na 110km/h max 500pln i 10 pkt :-) - ostatnie
    odciniki na TVN Turbo "uwaga Pirat"
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-01-08 10:18:51
    Od: "Pab_lo" <n...@p...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hi6qds$cg8$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > a wy narzekacie na polske:D

    pisz za siebie... mnie tam sie podobaja polskie przepisy :)

    --
    Picasso

  • 5. Data: 2010-01-08 10:23:43
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Może i przepisy nie są złe ale praktyka ich stosowania (mam na myśli głównie
    ustawianie znaków) woła o pomstę do nieba.
    Jacek

  • 6. Data: 2010-01-08 10:30:03
    Od: "Chris" <s...@g...pl>

    Gabriel'Varius' nabazgrał:
    > A u nas za 210km/h na 110km/h max 500pln i 10 pkt :-) - ostatnie odciniki
    > na TVN Turbo "uwaga Pirat"

    Bo w Szwajcari mandaty są uzależnine od stanu majątkowego "pirata" jak
    bogaty płacu dużo jak biedny proporcjonalnie mniej ...

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 7. Data: 2010-01-08 10:35:50
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > Gabriel'Varius' nabazgrał:

    > Bo w Szwajcari mandaty są uzależnine od stanu majątkowego "pirata" jak
    > bogaty płacu dużo jak biedny proporcjonalnie mniej ...

    W skandynawi jest tak samo i tak powinno byc wszedzie. Jest tylko taki
    maly problem, ze w PL dane w US sa dalekie od rzeczywistosci :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 8. Data: 2010-01-08 11:38:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > A u nas za 210km/h na 110km/h max 500pln i 10 pkt :-) - ostatnie
    > odciniki na TVN Turbo "uwaga Pirat"

    To nie jest absolutnie prawda...

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-01-08 11:39:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > W skandynawi jest tak samo i tak powinno byc wszedzie. Jest tylko taki
    > maly problem, ze w PL dane w US sa dalekie od rzeczywistosci :-)

    Żeby menele mogli dylać z dowolną prędkością bezkarnie? Czyżbyś należał
    do tej grupy?

    --
    cokolwiek

  • 10. Data: 2010-01-08 11:46:53
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > To nie jest absolutnie prawda...
    Co nie jest prawda, to ze za przekroczenie Vmax o wiecej niz 51 km/h nie
    dosniesz wiecej niz 10pkt i 500pln? Jesli sie myle to prosze o podstawe
    prawna, z gory dziekuje.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde