  • 41. Data: 2010-03-06 11:08:44
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Michał pisze:

    > wow!
    >
    > A w osobówce cywilnej (segmentu F/E) da się tak jechać ?
    >
    > Tz. czy mając ESP (nie TC/TCS, czy jakieś tam łączone elektonicznie
    > szpery 15 czy 20 letnie trakcje) i całą tą "dzisiejszą" (powiedzmy
    > 7 letnią) elektronike i silnik z 4+ litry, da się tak pojechać ?
    >
    > Tz. ja trzymam tylko kierunek i nogę na gazie a elektronika pilnuje
    > żeby nie obróciło i żebym nie wypadł, hamuje, ustawi amortyzatory,
    > rozłoży napęd itp.. ?

    Do pierwszego zakrętu ;)

    P.S. Kuzaj jednak też czasami hamuje ;P

  • 42. Data: 2010-03-06 11:15:56
    Od: marjan <k...@g...com>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Do pierwszego zakrętu ;)
    >
    > P.S. Kuzaj jednak też czasami hamuje ;P

    A Colin hamował prawie cały przejazd ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=BMEqOGejlrw

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 43. Data: 2010-03-06 11:36:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik to t...@a...xyz ...

    > Czy on tą akcję zamawiał?

    zdecydowanie, skoro uciekał przed policją i robił, to co piszą że robił.

  • 44. Data: 2010-03-06 11:36:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    to pisze:

    > To, że ktoś jedzie szybciej, wcale nie oznacza, że jedzie bardziej
    > niebezpiecznie od przeciętnego kierowcy.

    Porównywanie do przeciętnego kierowcy jest absolutnie bezcelowe, bo 100%
    kierowców jeździ lepiej od przeciętnego kierowcy - wystarczy ich zapytać.

    Istotne jest to, że jednak im szybciej tym niebezpieczniej - bez względu
    na klasę kierowcy czy samochodu.

    > Najgorsze są śnięte muły, które
    > nie ogarniają co się wokół nich dzieje na drodze.

    Niemniej bardziej niebezpieczny będzie śnięty muł jadący 10km/h niż
    śnięty muł jadący 10km/h wolniej.
    I to samo dotyczy innych kierowców - również tych "ponadprzeciętnych".

    > A przecież on złamał ich
    > wiele. Skoro są tak potrzebne, to powinien się rozbić przy którymś, w
    > końcu łamał te ograniczenia drastycznie, często kilkukrotnie.

    Wypadki zdarzają się i tak bardzo rzadko. Miliony ludzi każdego dnia
    jeżdżą, a wypadków około setki, ofiar kilkanaście.

    Tak jak napisałem - na tyle rzadko, że jeżdżąc nawet w sposób dużo
    bardziej niebezpieczny niż inni kierowcy, większości uda się całe życie
    przejeździć nie powodując poważnego wypadku.

    Więc to że się udało, czy nawet udawało wiele razy nie jest żadnym
    argumentem, tak samo jak argumentem nie jest powtarzane często
    "przejechałem już N kilometrów bez wypadku, więc jeżdżę dobrze".

    Jak 1000 kierowców będzie po mieście jeździć 200km/h i żaden z nich
    nikogo nie zabije przez 100tys km, to dopiero będzie jakiś argument że
    da tak jeździć, bo wtedy przejadą 100mln kilometrów bez wypadku
    śmiertelnego. Czyli tyle co "przeciętny kierowca".

  • 45. Data: 2010-03-06 11:44:12
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Artur Maśląg pisze:
    > Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    > (...)
    >
    > Jakie to kuriozum? Kto każe na na takiej trasie zapierniczać 100km/h?
    > I tam się zatrzymasz na najbliższych światłach...

    Kuriozum jest postawienie fotoradaru za skrzyżowaniem, na sam koniec,
    już po zrobieniu świateł i pasów - czyli po zadbaniu o bezpieczeństwo.
    Jakby jeszcze stał tuż przed skrzyżowaniem, aby dodatkowo wyhamować
    szalonych. A stoi za skrzyżowaniem, wspomnianie 3 pasy w jedną stronę,
    pas zieleni i płot.

    > Niezbyt ruchliwy? Co Ty nie powiesz? Zerknij sobie na kolejkę czekającą
    > na czerwonym świetle.

    Zazwyczaj widuje tam kilka samochodów. Nie bywa tam korek na 15
    samochodów i 3 zmiany światel.

    > 50km/h. Ile tam jeżdżą (jeździli) kierowcy to przez grzeczność nie
    > wspomnę - szczególnie ci jadący od Puławskiej.

    No faktycznie bywali tam zapierdalacze, racja.

    > Tak, po wielu wypadkach + zdjęciu kilku pieszych z pasów.

    Zazwyczaj niestety trzeba kilku ofiar...

    > Wiesz, aż sprawdzę te 40 (nie zauważyłem, ale skoro jest, to powinienem
    > mieć z 5 fotek tygodniowo).

    40 jest przed skrzyżowaniem. Za może być normalnie 50.

    > Jaka przesada?

    Głównie mi chodzi o ten fotoradar za skrzyżowaniem, gdzie są 3 pasy i
    plot. A na takiej al. KEN na odcinku Bartoka-Herbsta fotoradar nie stoi.
    A tam jak wiesz jest bardzo duży ruch, wiele wyjazdów z osiedli, masa
    dzieci i ludzi na trasie dom-park-szkoła itd.

    Porównaj jechanie 70 na Pileckiego za herbsta i 70 na KEN koło kościoła
    na pasach bez świateł. Gdzie było by bardziej sensowne wyhamowywanie
    piratów?

    Pozdrawiam
    Seco

  • 46. Data: 2010-03-06 12:21:46
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-06 01:52:53 +0100, " Michał" <m...@g...pl> said:

> [...]
    >
    > Tz. ja trzymam tylko kierunek i nogę na gazie a elektronika pilnuje
    > żeby nie obróciło i żebym nie wypadł, hamuje, ustawi amortyzatory,

    Tak, ale w grze musisz mieć włączony tryb VERY VERY EASY FOR 6 years old kids.

    --
    Bydlę

  • 47. Data: 2010-03-06 12:34:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > P.S. Kuzaj jednak też czasami hamuje ;P

    Niekoniecznie zawsze zgodnie z planem ;)

    MarcinJM

  • 48. Data: 2010-03-06 13:53:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    > Porównaj jechanie 70 na Pileckiego za herbsta i 70 na KEN koło kościoła
    > na pasach bez świateł. Gdzie było by bardziej sensowne wyhamowywanie
    > piratów?

    70 na KEN to rzeczywiście piractwo, nie ma co...

    --
    cokolwiek

  • 49. Data: 2010-03-06 14:33:28
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    to pisze:

    > 70 na KEN to rzeczywiście piractwo, nie ma co...

    Odnieś się do porównania 70 na Pileckiego i 70 na KEN.

    Tak się mi wydawało, ze sie ktoś czepnie "piratów".

    Seco

  • 50. Data: 2010-03-06 14:51:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:hmrpgm$2sgk$1@news2.ipartners.pl...
    > Co prawda nie mandat, ale grzywna:
    > http://moto.wp.pl/kat,89554,title,Najdrozszy-mandat,
    wid,12045908,wiadomosc.html?ticaid=19c15

    > Mimo, że świdnicki Rajd Elmot odbywa się dopiero w połowie kwietnia, to
    > pewien kierowca postanowił już teraz poczuć się jak rajdowiec. Za swoje
    > dokonania dostał "nagrodę" w postaci 5 tys. złotych grzywny.

    Kierujący burakowozem (burak ma wóz) to dzieci specjalnej troski.
    neelix