    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Date: Mon, 8 Mar 2010 19:47:22 +0100
    <hn079h$knb$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hn10i1$plm$2@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hn19un$46n$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <hn2gim$iel$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2010-03-08 14:59:02 +0100, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > ja bym nigdy nie podpisał odpowiedzialnosci za samochód, jezeli

    Jeżeli planowałbyś jeździć jak idiota.

    Czy pamiętasz o czym rozmawiamy?

    > Uwielbiam ludzi, ktorzy ostroznosc jazdy wiaza z troska o samochód a nie o
    > zdrowie.

    Piłeś coś?
    Napisałem, że CUDZYM powinieneś jeździć JESZCZE ostrożniej, bo to cudze
    auto, nie twoje.
    Ty - kłamliwie - twierdzisz, że rozmowa jest o większej trosce o
    samochód niż o życie czy zdrowie.
    ;>>>

    > Wyobraz sobie, ze pracodawcy czesto maja w dupie jak jezdzisz autem.

    No i co z tego?
    Rozmowa jest o kasowaniu auta, którym jakiś debil gnał 200 km/h i tak
    dalej. I o tym jak to ukrócić.
    Nie o tym, co pracodawcy mają w dupie.

    > Powód
    > jest prosty - w razie jakiejs stłuczki

    Naprawdę - czuję się jak żyd przed Ścianą Płaczu.
    Nie rozmawiamy o stłuczce, o jeżdżeniu jak idiota.
    Jeśli nie pamiętasz, to wróć do początku i przeczytaj.

    > auta sa ubezpieczone, a stan pojazdu
    > nie ma znaczenia bo i tak po 3-4 latach sa zmieniane na nowe.

    > Dzis.

    Jesteś jakiś sprawny umysłowo inaczej?

    Na pytanie "jak często" nie odpowiada się "dziś".
    "Dziś" jest niezłą odpwowiedzią na pytanie "kiedy".
    A ja mam gdzieś kiedy. Pytaem o to, jak często.
    Jeśli nie rozumiesz pytania daj znać, napiszę prościej.

    > Skad wiesz, co bedzie jutro?

    Wtorek.
    (To eksperyment - próbuję odpowiedzi na twoim poziomie w tej dyskusji,
    ale odnoszę wrażenie, że nie dorównuję)

    > Odpowiadajac na twoje pytanie dosłownie - bardzo rzadko.

    Czyli nie istnieje problem.
    Bardzo rzadko zdarza się, by ktoś bez twego pozwolenia używał twojego
    samochodu.
    U mnie np. nie zdarzyło się to nigdy.

    Stąd wnoszę, że świadomość konsekwencji udostępniania samochodu osobom,
    do których nie mamy zaufania wpłynęłaby na - martwiący cię - problem
    osób jeżdżących jak idiota - 200 km/h w strefie zamieszkanej itd. -
    cudzym autem i konsekwencji takiego czynu.
    W tym: martiącej cię kasacji samochodu, którym taki idota jechał.

    W końcu - dlaczego mamy się martwić tym, że ktoś pożycza auto idiocie i
    je traci?
    Niech nie pożycza idiotom.
    Taniej będzie dla właściciela...
    ;>

    (zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: czy ktoś bronił ci normalnie
    odpowiedzieć od razu? czy nakłonił do normalnej odpowiedzi?)

    --
    Bydlę