  • Data: 2010-03-08 20:59:03
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bydlę bydl?@bydl?.pl ...

    > Jeżeli planowałbyś jeździć jak idiota.
    > Czy pamiętasz o czym rozmawiamy?

    A ty pamietasz moje argumenty?
    Powtarzam jeszcze raz - nigdy nie podpisalbym odpowiedzialnosci za
    samochód, nawet gdybym zakładał ze bede potrafił zawsze byc
    najostrozniejszym kierowca na swiecie (nigdy, chyba ze odpowiednio wysokie
    zarobki wyrównywałyby ewentualne ryzyko)

    > Piłeś coś?
    > Napisałem, że CUDZYM powinieneś jeździć JESZCZE ostrożniej, bo to
    > cudze auto, nie twoje.
    > Ty - kłamliwie - twierdzisz, że rozmowa jest o większej trosce o
    > samochód niż o życie czy zdrowie.
    > ;>>>

    No to moze jeszcze raz powtorze, co chciałem powiedziec:
    skad przekonanie, ze cudzym samochodem powinienem jezdzic ostrozniej?
    Skoro wlasciciel tego ode mnie nie wymaga?

    > No i co z tego?
    > Rozmowa jest o kasowaniu auta, którym jakiś debil gnał 200 km/h i tak
    > dalej. I o tym jak to ukrócić.
    > Nie o tym, co pracodawcy mają w dupie.

    Pomysły o rekwirowaniu samochodów nie pojawiaja sie po raz pierwszy.
    Dzis za 200, jutro za 24 punkty.

    > Naprawdę - czuję się jak żyd przed Ścianą Płaczu.
    > Nie rozmawiamy o stłuczce, o jeżdżeniu jak idiota.
    > Jeśli nie pamiętasz, to wróć do początku i przeczytaj.

    pamietam. Widocznie ty zapomniałes moich argumentów.

    > Jesteś jakiś sprawny umysłowo inaczej?

    ten post jest ostatnim twoim, na jki odpowiadam.
    Jak widac - jaki nick, taki poziom dyskusji i kultury.

    > Na pytanie "jak często" nie odpowiada się "dziś".
    > "Dziś" jest niezłą odpwowiedzią na pytanie "kiedy".
    > A ja mam gdzieś kiedy. Pytaem o to, jak często.
    > Jeśli nie rozumiesz pytania daj znać, napiszę prościej.

    tak pociałes, ze sie pogubiłes. Odpowiedz masz ponizej...

    > Czyli nie istnieje problem.
    > Bardzo rzadko zdarza się, by ktoś bez twego pozwolenia używał twojego
    > samochodu.
    > U mnie np. nie zdarzyło się to nigdy.
    >
    > Stąd wnoszę, że świadomość konsekwencji udostępniania samochodu
    > osobom, do których nie mamy zaufania wpłynęłaby na - martwiący cię -
    > problem osób jeżdżących jak idiota - 200 km/h w strefie zamieszkanej
    > itd. - cudzym autem i konsekwencji takiego czynu.
    > W tym: martiącej cię kasacji samochodu, którym taki idota jechał.

    Pytanie: dlaczego mylisz moja wiedze, na temat tego komu dałem samochód z
    moja odpowiedzialnoscia za czyny innej osoby?
    Samochód dostała osoba dorosła, posiadajaca uprawnienia a chcesz karac
    wlasciciela samochodu. Dlaczego? Bo nie wykonał testów personalnych, zanim
    dał komus auto?

    > W końcu - dlaczego mamy się martwić tym, że ktoś pożycza auto idiocie
    > i je traci?
    > Niech nie pożycza idiotom.
    > Taniej będzie dla właściciela...
    > ;>

    A jak bedziesz sprawdzał, czy idiota? Jakis ministerialny test? Obowiazkowa
    wizyta u psychologa? A moze idiotom nie wydawac PJ?

    > (zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz: czy ktoś bronił ci normalnie
    > odpowiedzieć od razu? czy nakłonił do normalnej odpowiedzi?)

    To ze tniesz posty jak dziki (i potem nie odnajdujesz odpowiedzi), czy to
    ze nie trafiaja do ciebie moje argumenty nie jest powodem abys w imie
    podnoszenia poziomu dyskusji wyzywał mnie od umysłowo chorego. Odpowiadałem
    normalnie od samego poczatku próbujac pokazac ci problemy z twoim pomysłem.
    A ty od samego poczatku probowałes mnie obrazic (vide"A obiecasz, że
    pomyślisz nim odpiszesz?")
    Reasumujac - jak dla mnie EOT z panem Bydlę.