  • Data: 2010-03-06 02:01:28
    Temat: Re: [press] Mandat 5000 zł ?
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Pyra wrote:

    > Nawet jeżeli ktoś będzie jeździł 10x bardziej niebezpiecznie niż
    > przeciętny kierowca i przejedzie tak milion kilometrów, to nadal ma
    > bardzo duże szanse że nikogo nigdy nie zabije.

    To, że ktoś jedzie szybciej, wcale nie oznacza, że jedzie bardziej
    niebezpiecznie od przeciętnego kierowcy. Najgorsze są śnięte muły, które
    nie ogarniają co się wokół nich dzieje na drodze.

    Po za tym ja nie twierdze, że gdyby wszyscy zaczęli jeździć tak jak on,
    to byłoby dobrze, a jedynie, że jego rajd pokazuje, że ograniczenie do 40
    km/h jest we wzmiankowanym miejscu przesadzone. A przecież on złamał ich
    wiele. Skoro są tak potrzebne, to powinien się rozbić przy którymś, w
    końcu łamał te ograniczenia drastycznie, często kilkukrotnie.

    > Tyle że jak nagle wszyscy tak zaczną jeździć to liczba ofiar z 5000
    > podskoczy do 50000.

    Tak, do 5 milionów i po ośmiu latach liczba ludności Polski będzie ujemna.

    --
    cokolwiek