  • Data: 2012-09-04 19:06:16
    Temat: Re: [press] "Magna wchodzi na Żerań. Inwestycja za miliard"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Sep 2012, Maciek Babcia Dobosz wrote:

    > fałszywych danych osobowych. O ile poda je nieprawdziwe - pisze o tym
    > od początku. Jeśli poda je prawdziwe to ta informacja nie może być
    > brana pod uwagę.

    W sumie ta wersja dobrze brzmi, pytaniem pozostaje to o co spytałem
    wcześniej: czy sąd przypadkiem jakiegoś "doświadczenia życiowego"
    nie wyciągnie (znaczy czy w razie braku oczywistego "haka" w postaci
    braku kompetencji sąd nie uzna, iż to był powód nieprzyjęcia).
    Zna ktoś przypadek/opis takiej sprawy?

    > Zamiast tekstu z ustway polecam prawa związkowców w konkretnych firmach
    > - ot chociażby przywileje działaczy.

    Jako że ich nie znam, usiłowałem dopytać co konkretnie masz na myśli
    (z rzeczy nieujętych w ustawie jak rozumiem).

    > Zdrówko

    Wzajem!