-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tele
fonica.de!telefonica.de!news.unit0.net!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-k
r.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.promontel.net.pl!not-for-mail
From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Date: Mon, 1 Feb 2010 19:41:24 +0100
Organization: snafu
Lines: 50
Message-ID: <1...@4...net>
References: <hbzvqt2yh20t$.1e1jli0gg8mgg$.dlg@40tude.net> <hk74cg$420$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: do-atman-1a.connecta.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: thunar.promontel.net.pl 1265049652 15674 77.79.222.138 (1 Feb 2010 18:40:52
GMT)
X-Complaints-To: a...@p...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 1 Feb 2010 18:40:52 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
X-fnord: obey.
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251742
[ ukryj nagłówki ]Dnia Mon, 1 Feb 2010 18:52:26 +0100, J.F. napisał(a):
>>Tylko czy faktycznie gdzieś budują nowe drogi 2+1?
>
> Troche tego jest, chocby obwodnica Trzebnicy.
To raczej z przymusu. Takich 2+1 pod górkę to trochę widziałem, ale na
płaskim - żadnej.
> Jesli chodzi o moje zdanie:
>
> - 2+1 .. owszem, pod te trzebnickie gorki to moze i dobre, ale jak
> sie trafi jakis traktor, to wszyscy pojada 25.
Tam AFAIR są drogi dla ruchu powolnego. Zresztą zobacz sam:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geo
code=&q=trzebnica&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.983
628,81.474609&ie=UTF8&hq=&hnear=Trzebnica,+Trzebnick
i,+Dolno%C5%9Bl%C4%85skie,+Polska&ll=51.299235,17.03
633&spn=0.00426,0.009946&t=h&z=17
I do tego dróch polnych mnóstwo.
> Ale tak nie zrobia, przyjdza "drogi zaufania" i zrobia z tego
> 1+1 plus podwojna ciagla i w obie strony pojada wszyscy tyle ile
> najwolniejszy.
Już raczej więcej nie spieprzą przez te trzy lata (minimum niestety, bo
jak w 2012 skończą to będzie cud przy obecnym zaawansowaniu). Jak już
będzie S5 to niech sobie robią "drogę zaufania" bo jedynie ruch lokalny tam
będzie się kręcił.
> - szerokie pobocza i policja pilnujaca zeby na nie przypadkiem nie
> zjechac to jakies nieporozumienie. Co to ma dac ?
"Dobrze wydane pieniądze" ;)
> Akurat na tej drodze to najlepiej by zrobili jakby sie szarpneli na
> 4 pasy i waskie pobocza. Tam sa krotkie odcinki po kilometr-dwa
> miedzy wioskami, zrobic taka "wyprzedzajke", zredukowac do 2 pasow
> przed wioska. Moga troche rolnicy protestowac ... najlepiej jakby z
> innej strony dojezdzali, po co maja bloto nanosic :-)
Pozabijaliby się na tych krótkich odcinkach próbując za wszelką cenę
wyprzedzić. Tam jest spory ruch i każda możliwość wyprzedzania jest cenna.
Ostatnio jechałem tam od Wysokiego Kościoła za jakąś pizdą 60km/h +
zwalnianie przed każdą nierównością. Z naprzeciwka sznur aut, możliwość
wyprzedzenia dopiero w Psarach. Choć może gdyby *każdy* odcinek między
wioskami tak przebudować to nie byłoby tak źle, bo ruch by się jakoś
rozłożył...
--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 19:57 Pszemol
- 01.02.10 20:05 Pszemol
- 01.02.10 20:06 Pszemol
- 01.02.10 20:25 Pawel O'Pajak
- 01.02.10 20:52 J.F.
- 01.02.10 20:55 J.F.
- 01.02.10 21:01 J.F.
- 01.02.10 21:08 Cavallino
- 01.02.10 21:09 Cavallino
- 01.02.10 21:23 J.F.
- 01.02.10 22:05 Pszemol
- 01.02.10 22:02 Pszemol
- 01.02.10 22:38 J.F.
- 01.02.10 22:42 Marcin Jan
- 01.02.10 23:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=