-
Data: 2010-02-01 21:01:33
Temat: Re: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Mon, 1 Feb 2010 19:41:24 +0100, Borys Pogoreło wrote:
>Dnia Mon, 1 Feb 2010 18:52:26 +0100, J.F. napisał(a):
>>>Tylko czy faktycznie gdzieś budują nowe drogi 2+1?
>> Troche tego jest, chocby obwodnica Trzebnicy.
>
>To raczej z przymusu. Takich 2+1 pod górkę to trochę widziałem, ale na
>płaskim - żadnej.
W Bulgarii takie byly. U nas na plaskim tez nie widzialem.
>> - 2+1 .. owszem, pod te trzebnickie gorki to moze i dobre, ale jak
>> sie trafi jakis traktor, to wszyscy pojada 25.
> Tam AFAIR są drogi dla ruchu powolnego. Zresztą zobacz sam:
>http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&ge
ocode=&q=trzebnica&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.98
3628,81.474609&ie=UTF8&hq=&hnear=Trzebnica,+Trzebnic
ki,+Dolno%C5%9Bl%C4%85skie,+Polska&ll=51.299235,17.0
3633&spn=0.00426,0.009946&t=h&z=17
> I do tego dróch polnych mnóstwo.
Ale zakazu ruchu traktorow nie ma ?
To sie trafi dziadek w maluchu i pojedzie 60 :-)
>> Ale tak nie zrobia, przyjdza "drogi zaufania" i zrobia z tego
>> 1+1 plus podwojna ciagla i w obie strony pojada wszyscy tyle ile
>> najwolniejszy.
>
>Już raczej więcej nie spieprzą przez te trzy lata
Zrobia od razu spieprzone. No coz, musimy sobie przed wyborami zadac
pytanie - chcemy jezdzic szybciej czy bezpieczniej :-)
>> Akurat na tej drodze to najlepiej by zrobili jakby sie szarpneli na
>> 4 pasy i waskie pobocza. Tam sa krotkie odcinki po kilometr-dwa
>> miedzy wioskami, zrobic taka "wyprzedzajke", zredukowac do 2 pasow
>> przed wioska. Moga troche rolnicy protestowac ... najlepiej jakby z
>> innej strony dojezdzali, po co maja bloto nanosic :-)
>
>Pozabijaliby się na tych krótkich odcinkach próbując za wszelką cenę
>wyprzedzić. Tam jest spory ruch i każda możliwość wyprzedzania jest cenna.
Tam gdzie jest 2+1 pod gorke jakos sie nie zabijaja
>Ostatnio jechałem tam od Wysokiego Kościoła za jakąś pizdą 60km/h +
>zwalnianie przed każdą nierównością. Z naprzeciwka sznur aut, możliwość
>wyprzedzenia dopiero w Psarach. Choć może gdyby *każdy* odcinek między
>wioskami tak przebudować to nie byłoby tak źle, bo ruch by się jakoś
>rozłożył...
kazde takie 4 pasy beda przydatne.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.02.10 21:08 Cavallino
- 01.02.10 21:09 Cavallino
- 01.02.10 21:23 J.F.
- 01.02.10 22:05 Pszemol
- 01.02.10 22:02 Pszemol
- 01.02.10 22:38 J.F.
- 01.02.10 22:42 Marcin Jan
- 01.02.10 23:10 Cavallino
- 02.02.10 00:00 Adam Płaszczyca
- 02.02.10 00:38 Borys Pogoreło
- 02.02.10 00:43 Borys Pogoreło
- 02.02.10 00:43 J.F.
- 02.02.10 01:14 Cavallino
- 02.02.10 01:15 Cavallino
- 02.02.10 01:35 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Zapierdalać
- 2025-01-09 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-09 Kraków => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=