eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpiecznaRe: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
  • Data: 2010-02-01 19:41:24
    Temat: Re: [press] Czy droga z Wrocławia do Poznania będzie niebezpieczna
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Feb 2010 18:52:26 +0100, J.F. napisał(a):

    > Troche tego jest, chocby obwodnica Trzebnicy.

    To raczej z przymusu. Takich 2+1 pod górkę to trochę widziałem, ale na
    płaskim - żadnej.

    > Jesli chodzi o moje zdanie:
    >
    > - 2+1 .. owszem, pod te trzebnickie gorki to moze i dobre, ale jak
    > sie trafi jakis traktor, to wszyscy pojada 25.

    Tam AFAIR są drogi dla ruchu powolnego. Zresztą zobacz sam:
    http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=pl&geo
    code=&q=trzebnica&sll=37.0625,-95.677068&sspn=43.983
    628,81.474609&ie=UTF8&hq=&hnear=Trzebnica,+Trzebnick
    i,+Dolno%C5%9Bl%C4%85skie,+Polska&ll=51.299235,17.03
    633&spn=0.00426,0.009946&t=h&z=17
    I do tego dróch polnych mnóstwo.

    > Ale tak nie zrobia, przyjdza "drogi zaufania" i zrobia z tego
    > 1+1 plus podwojna ciagla i w obie strony pojada wszyscy tyle ile
    > najwolniejszy.

    Już raczej więcej nie spieprzą przez te trzy lata (minimum niestety, bo
    jak w 2012 skończą to będzie cud przy obecnym zaawansowaniu). Jak już
    będzie S5 to niech sobie robią "drogę zaufania" bo jedynie ruch lokalny tam
    będzie się kręcił.

    > - szerokie pobocza i policja pilnujaca zeby na nie przypadkiem nie
    > zjechac to jakies nieporozumienie. Co to ma dac ?

    "Dobrze wydane pieniądze" ;)

    > Akurat na tej drodze to najlepiej by zrobili jakby sie szarpneli na
    > 4 pasy i waskie pobocza. Tam sa krotkie odcinki po kilometr-dwa
    > miedzy wioskami, zrobic taka "wyprzedzajke", zredukowac do 2 pasow
    > przed wioska. Moga troche rolnicy protestowac ... najlepiej jakby z
    > innej strony dojezdzali, po co maja bloto nanosic :-)

    Pozabijaliby się na tych krótkich odcinkach próbując za wszelką cenę
    wyprzedzić. Tam jest spory ruch i każda możliwość wyprzedzania jest cenna.

    Ostatnio jechałem tam od Wysokiego Kościoła za jakąś pizdą 60km/h +
    zwalnianie przed każdą nierównością. Z naprzeciwka sznur aut, możliwość
    wyprzedzenia dopiero w Psarach. Choć może gdyby *każdy* odcinek między
    wioskami tak przebudować to nie byłoby tak źle, bo ruch by się jakoś
    rozłożył...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl