  • 1. Data: 2011-04-27 06:55:33
    Temat: prepaid do transmisji danych - Holandia
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    Modny ostatnio temat. Wybieram się do Holandii na jakieś 10 dni. Ktoś ma
    jakieś doświadczenia w necie prepaid w tym kraju i może którąś kartę
    polecić?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-04-29 00:14:07
    Temat: Re: prepaid do transmisji danych - Holandia
    Od: Emil <e...@g...com>

    Vodafone - EURO 4,75 za 250MB do wykorzystania w 1 miesiącu (SMS "internet
    basis aan" do 4000) a jeśli potrzebujesz więcej to EURO 7,25 za 1GB do
    wykorzystania w 1 miesiącu (SMS "smartphone blox aan" do 4000).

    Karty prepaid sprzedają bezboleśnie (bez rejestracji itp.) w każdym
    sklepie Vodafone. Starter kosztuje EURO 7,50 i jest na nim EURO 5,00 do
    wykorzystania. Jeśli później zarejestrujesz na internecie (możesz
    mieszkając w Polsce) to dostaniesz dodatkowe EURO 5,00 gratis. Karty ważne
    12 miesięcy od ostatniego doładowania.

    Sieć Vodafone jest całkiem OK, choć 3G KPN'u ma większe pokrycie. Ale
    KPN jest znacznie droższy (EURO 8 za 250MB w MedionMobile).

  • 3. Data: 2011-04-29 11:01:48
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Emil
    z dnia: 2011-04-29 02:14:
> [...]
    >
    > Sieć Vodafone jest całkiem OK, choć 3G KPN'u ma większe pokrycie. Ale
    > KPN jest znacznie droższy (EURO 8 za 250MB w MedionMobile).
    dzięki, na stronie Vodafone znalazłem jeszcze SIM Prepaid Smartphone,
    ale tam jest 1GB za 20EUR.

    Czyli wnioskuję, że brać zwykłą kartę prepaidową (nie tę smartphone) i
    SMSem załatwić sobie 1GB?

    Paweł

  • 4. Data: 2011-04-29 11:36:54
    Od: Emil <e...@g...com>

    On Apr 29, 1:01 pm, Paweł Gąska <c...@o...pl> wrote:
    > Czyli wnioskuję, że brać zwykłą kartę prepaidową (nie tę smartphone) i
    > SMSem załatwić sobie 1GB?

    Tak, w ten sposób będzie taniej.