    From: Mgrizzly <m...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: pre-paid: co zrobić ze środkami na koncie
    Date: Thu, 17 Sep 2009 01:20:56 +0200

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >>
    > że ty miałeś problem, nie znaczy że wszyscy, nigdy nie miałem problemu z
    > nagłosem,

    Opisywałem szeroko i ze szczegółami, nie zauwazyłem, aby ktokolwiek
    twierdził, że jemu dobrze działa GG. I tu ważna uwaga, problem dotyczył
    przychodzących na SIPie. Było zresztą wiele postów dotyczących obsługi
    SIPa przez GG, a w zasadzie problemów opa z obsługą tego protokołu.

    > nadmiar gotówki idzie do nich, nie znalazłem innego sensownego
    > rozwiązania, tym bardziej że z reguły dają mniej niż 5zł z 11zł

    Toteż z dużym obrzydzeniem, ale zapewne z tego skorzystam. Kasa nie
    przepada, połączenia tanie, jakość nie jest najgorsza, wychodzące
    działają dobrze.

    > tobie też polecam poczytać przytoczoną przez ciebie grupę, są osoby
    > które na easycall nie narzekają,

    Było kilku takich, dosłowanie, i jak czytałem ich posty, to miałem
    wrażenie, że 2 czy 3 to początkujący, którzy jeszcze nie poznali dobrze
    tego opa, a reszta to być może jedna i ta sama osoba, czyli właściciel
    firemki. Zresztą, ktokolwiek by nie był przeważająca liczba osób
    miażdżyła dosłownie EasyCall. I słusznie. Poziom obsługi podobny jak w GG.

    > chyba wszystkie voip tak mają

    Nie, nie wszyscy.

    > jak jedno konto leżało i się motali nie znaczy że wszystko leżało

    Widać nie czytałeś jednak postów. Nie chodziło o jedno leżące konto,
    tylko ogólne problemy najpierw z obsługą SIPa, a potem z obsługą
    numerków PSTN pod SIPem, jakimkolwiek brakiem wsparcie VoIPa z ich
    strony (nie mieli w zwyczaju odpowiadać na maile, chyba, że przez
    przypadek :) ). Były spore problemy i jak się wczytasz w grupę, to
    zobaczysz, ze nie tylko u mnie.

    Sprawnie działające wychodzące to trochę za mało, aby mówić o opie, że
    wszystko OK u niego.

    --
    http://voip.stegny.net