-
Data: 2009-09-16 23:20:56
Temat: Re: pre-paid: co zrobić ze środkami na koncie
Od: Mgrizzly <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]zlotowinfo pisze:
> Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> news:h8rbqv$2rs6$1@news2.ipartners.pl...
>> To poczytaj sobie moje posty z alt.pl.voip. I nie mów, że tak nie
>> miałeś bo nie uwierzę. :)
>>
> że ty miałeś problem, nie znaczy że wszyscy, nigdy nie miałem problemu z
> nagłosem,
Opisywałem szeroko i ze szczegółami, nie zauwazyłem, aby ktokolwiek
twierdził, że jemu dobrze działa GG. I tu ważna uwaga, problem dotyczył
przychodzących na SIPie. Było zresztą wiele postów dotyczących obsługi
SIPa przez GG, a w zasadzie problemów opa z obsługą tego protokołu.
> nadmiar gotówki idzie do nich, nie znalazłem innego sensownego
> rozwiązania, tym bardziej że z reguły dają mniej niż 5zł z 11zł
Toteż z dużym obrzydzeniem, ale zapewne z tego skorzystam. Kasa nie
przepada, połączenia tanie, jakość nie jest najgorsza, wychodzące
działają dobrze.
> tobie też polecam poczytać przytoczoną przez ciebie grupę, są osoby
> które na easycall nie narzekają,
Było kilku takich, dosłowanie, i jak czytałem ich posty, to miałem
wrażenie, że 2 czy 3 to początkujący, którzy jeszcze nie poznali dobrze
tego opa, a reszta to być może jedna i ta sama osoba, czyli właściciel
firemki. Zresztą, ktokolwiek by nie był przeważająca liczba osób
miażdżyła dosłownie EasyCall. I słusznie. Poziom obsługi podobny jak w GG.
>> Cieniasy nie są nawet w stanie sprawdzać do jakiego opa należy numer >
>> komórkowy na który się dzwoni. Dzwoniłem dziś na przeniesiony do Playa
>> 505xxxxxx a skasował jak za połączenie z Orangem. Nie powiem, aby mnie
> chyba wszystkie voip tak mają
Nie, nie wszyscy.
>
>> to zmartwiło. Problem polega na tym, że podobnie żenującą
>> niekompetencję widać tam na każdym kroku ...
>>
> jak jedno konto leżało i się motali nie znaczy że wszystko leżało
Widać nie czytałeś jednak postów. Nie chodziło o jedno leżące konto,
tylko ogólne problemy najpierw z obsługą SIPa, a potem z obsługą
numerków PSTN pod SIPem, jakimkolwiek brakiem wsparcie VoIPa z ich
strony (nie mieli w zwyczaju odpowiadać na maile, chyba, że przez
przypadek :) ). Były spore problemy i jak się wczytasz w grupę, to
zobaczysz, ze nie tylko u mnie.
Sprawnie działające wychodzące to trochę za mało, aby mówić o opie, że
wszystko OK u niego.
--
http://voip.stegny.net
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.09 23:23 Mgrizzly
- 17.09.09 06:59 zlotowinfo
- 20.09.09 21:40 Misiu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smartwatch do mierzenia poziomu cukru za 59 dolarów
- Najnowszy iPhone i filmy na Whatsup
- Aple ma przycisk APARATU. SERIO? Tyle lat im to zajęło?
- Mulitisim
- Jaki telefon dla "SENIORA"? ;-)
- Android 11, jak odzyskać zdjęcie z kosza?
- Sterownik USB OTG - chyba nie jestem na czasie? :)
- blokowanie reklam w aplikacjach tel.
- Re: przeNosił wilk razy kilka...
- Najtańsze pakiety dla ofert "na kartę"
- Samsung Internet - odblokowanie "pobierz więcej dodatków"
- karta SIM w laptopie
- Nieaktualny portfel
- Yanosik Wymagane uprawnienie do wykonywania połączeń telefonicznych
- Program do SMS
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO