  • 41. Data: 2017-01-05 22:18:18
    Temat: Re: prawo
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 08:47:30 +0100, Luke <l...@l...net> wrote:
    > Załóżmy, że ów kierownik opiekuje się zakładem z 20 pracownikami.
    > Każdemu rozdziela robotę, owocującą jednym takim artykułem rocznie.

    Czyli nie jest autorem. I pozamiatane.

  • 42. Data: 2017-01-05 22:21:11
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 08:47:30 +0100, Luke <l...@l...net> wrote:
    > A dodatkowo współpracuje z 10 jednostkami, robiąc dla nich jakieś
    > badania, będące częścią ich badań. Obojętnie, czy jest to obliczenie
    > statystyki, czy wykonanie pomiaru próbki na posiadanym wartościowym

    Też nie jest autorem, a tylko wykonuje prace laboranta, technika czy
    sprzątaczki. Serio.

  • 43. Data: 2017-01-05 22:27:56
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 08:47:30 +0100, Luke <l...@l...net> wrote:
    > Da się również mieć 2 publikacje IF rocznie. Popijając kawę i nie
    > wiedząc nawet, o czym te publikacje są. Bo mamy 5 znajomych na
    innych
    > uczelniach i przy piwku rozpisaliśmy grafik, w którym roku kto z tej
    > listy nas do swojego artykułu wpisze :)

    Tyle że etyczne to nie jest.

    W Polsce nadal jest feudalizm w nauce: liczą się układy, tworzą się
    grupy wzajemnej adoracji, różnego rodzaju spółdzielnie. Cwaniactwo
    popłaca.

    A potem jak ktoś tych smakoszy piwka zapyta o konkret to bywa
    śmiesznie. I smutno.

  • 44. Data: 2017-01-05 22:39:38
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 20:08:42 +0000 (UTC), a...@m...uni.wroc.pl
    wrote:
    > Nie. Dobre zwyczaje w nauce sa takie ze dany wynik publikuje

    Niekoniecznie.

    Wyjątkowo ważne bywają publikowane np. dwa razy. Za drugim razem z
    jawnym wskazaniem że to przedruk/tłumaczenie.

    Zupełnie normalne jest też że dane osiągnięcia są najpierw zapodane
    skrótowo, a potem w standardowym formacie.

  • 45. Data: 2017-01-05 22:47:37
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 21:39:21 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Nieskuteczność została udokumentowana jakimś orzeczeniem sądowym?

    Trik w tym, że do chwili otwarcia nie wiesz czy koperta zawiera to co
    do niej włożyłeś. Ponadto trudne jest udowodnienie że nie wysłałeś do
    siebie otwartej koperty, którą potem ad hoc zalakowałeś... Itd. itp.

  • 46. Data: 2017-01-05 22:50:24
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 21:57:53 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Proszę więc śmiało próbować *przed sądem* swoje pliki dopasowane
    > do skrótu MD5 przeciwstawić moim autentycznym.

    Nie, to twoje są fake, a nasze są ok. I co zrobisz?

    Jeżeli jesteś tylko żuczkiem, a z drugiej strony porządne korpo... ;)

  • 47. Data: 2017-01-05 22:54:19
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Thu, 5 Jan 2017 21:58:42 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > ??? !!!

    Może być wszystko: tekst, czcionki, obrazki, skrypty, wirusy, bajty
    zupełnie śmieciowe.

  • 48. Data: 2017-01-05 23:01:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

    > Trik w tym,

    Nie pytałem o triki. Powtórzę pytanie: znane jest jakieś orzecznictwo
    w tej sprawie? Takie na przykład, które obnaża i demaskuje brudne triki?

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2017-01-05 23:02:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

    > Nie, to twoje są fake, a nasze są ok. I co zrobisz?

    Nic nie muszę robić, sąd ma tu robotę. To jak, próbujemy?

    > Jeżeli jesteś tylko żuczkiem, a z drugiej strony porządne korpo... ;)

    Ćwiczyłem.

    --
    Jarek (bo ja wiem, czy porządne...)

  • 50. Data: 2017-01-05 23:04:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan slawek napisał:

    > Może być wszystko: tekst, czcionki, obrazki, skrypty,
    > wirusy, bajty zupełnie śmieciowe.

    Kluczowe słowo: może. W szczególności mogą to być bajty
    smieciowe służące li tylko dopełnieniu, by MD5 się zgadzło.

    --
    Jarek