  • 21. Data: 2013-09-10 12:41:15
    Temat: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: masti <g...@t...hell>

    podawałem link 2 posty wcześniej
    http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instrukcje/halas_ze
    w_pojazdow.pdf

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 22. Data: 2013-09-10 12:57:01
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl> wrote:

    > paliwa i sie zatrzymaja i dojedzie radiola, to prawdziwi motocyklisci
    > maja jaja a nie pstryczek do ograniczania obrotow.

    I co tymi jajami zrobisz? Zatkasz wydech?

    http://motogof.tumblr.com/

  • 23. Data: 2013-09-10 12:59:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Sherlock <n...@m...com> wrote:

    > czyli jeśli będziesz cwaniakować to DR Ci zabiorą tak czy owak
    > i ukryty pstryczek możesz sobie delikatnie mówiąc w dupę wsadzić :)

    Nikt nie zamierza cwaniakować, ot po prostu zepsuło się, czasami tak ma.

    > Co osobiście popieram, bo jakieś normy hałasu moto musi spełniać a nie
    > puste rury :/

    Ładnie mruczące IXIL-e. Nie ryczą, ale normy nie spełniają.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 24. Data: 2013-09-10 13:00:20
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 12:41, masti pisze:

    > podawałem link 2 posty wcześniej
    > http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instrukcje/halas_ze
    w_pojazdow.pdf

    Punkt 2.1
    "Poziom hałasu powinien być mniejszy od mierzonego poziomu hałasu
    wytwarzanego przez pojazd co najmniej o 10 dB (A)."

    Dokładnie to samo, co ja napisałem powyżej. 10 dB różnicy to żadne
    wyzwanie przy motocyklu spełniającym normy. Tym bardziej przy badaniu
    takiego, który norm nie spełnia. Dziwi trochę, że koniecznie stosują
    krzywą typu A - która służy do pomiarów niskich natężeń poziomów dźwięku.

    --
    MN

  • 25. Data: 2013-09-10 14:56:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-09-10, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:

    > I co tymi jajami zrobisz? Zatkasz wydech?

    Oba wydechy. Amil to prawdziwy twardziel.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 26. Data: 2013-09-10 15:17:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 12:56:59 +0000 osobnik zwany AZ napisał:

    > Oba wydechy.

    sprawdzić czy nie triumph :)

  • 27. Data: 2013-09-10 17:22:49
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <t...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Prawdziwi motocyklisci sie nie zatrzymuja. A jesli juz im zabraknie paliwa
    > i sie zatrzymaja i dojedzie radiola, to prawdziwi motocyklisci maja jaja a
    > nie pstryczek do ograniczania obrotow.

    prawdziwy motocyklista nie ma wydechu

  • 28. Data: 2013-09-10 21:04:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2013-09-10 10:57, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Tue, 10 Sep 2013 10:25:19 +0200) ktos podajacy sie za Monster
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >

    > [...]
    > Napisz lepiej coś więcej o nowym wpisie w Twojej sygnaturce :)

    Na razie za dużo nie ma co pisać,trafił się ładny nielot-panewka na
    przednim cylindrze,do zimy sie zrobi przynajmniej niespodzianek
    minerskich nie będzie:-)
    Sztuka ciekawa-SS z samego początku produkcji(91r)-ma jeszcze czarne
    zaciski z 851,wszędzie są złote,no i smaczek najważniejszy:biała rama:-)
    Sprzęt od pierwszego właściciela,mocno się przy nim dłubał,fabryka dała
    72KM z hamowni wyszło 90.Gość dawno się poddał,opony mają 13lat,więc
    dobrych kilka nie jeździł.Jakieś Dynojety,KNy,kolektory z kwasiaka
    itp,rozbierze się i zobaczymy co ciekawego w piecu.Wizualnie kanapa do
    wymiany i kilka zaprawek na bokach i będzie ok.
    http://img855.imageshack.us/img855/2884/49zm.jpg
    http://img46.imageshack.us/img46/1355/pusc.jpg
    Żeby było zgodnie z wątkiem to w wydechach będzie trzeba odbudować
    komory-wyglądają na puste tuby,nawet sprzęgła nie będzie słychać.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 29. Data: 2013-09-11 11:32:38
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Monster napisał(a):

    > Żeby było zgodnie z wątkiem to w wydechach będzie trzeba odbudować
    > komory-wyglądają na puste tuby,nawet sprzęgła nie będzie słychać.

    Ty, wlasnie, sa do wziecia oryginalne wydechy z monstera gaznikowego.
    Tego mojego kumpla. Pytac o cene?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 30. Data: 2013-09-11 12:06:40
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > Ty, wlasnie, sa do wziecia oryginalne wydechy z monstera gaznikowego.
    > Tego mojego kumpla. Pytac o cene?

    Ee,raczej nie,Monster ma owale tu są okrągłe,prędzej znajdę jakiegoś
    frajera co lubi pierdzieć i się zamieni:-)

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem