    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Date: Tue, 10 Sep 2013 13:00:20 +0200

    W dniu 2013-09-10 12:41, masti pisze:

    > podawałem link 2 posty wcześniej
    > http://dydaktyka.polsl.pl/ptp-wt/instrukcje/halas_ze
    w_pojazdow.pdf

    Punkt 2.1
    "Poziom hałasu powinien być mniejszy od mierzonego poziomu hałasu
    wytwarzanego przez pojazd co najmniej o 10 dB (A)."

    Dokładnie to samo, co ja napisałem powyżej. 10 dB różnicy to żadne
    wyzwanie przy motocyklu spełniającym normy. Tym bardziej przy badaniu
    takiego, który norm nie spełnia. Dziwi trochę, że koniecznie stosują
    krzywą typu A - która służy do pomiarów niskich natężeń poziomów dźwięku.

    --
    MN