  • Data: 2013-09-12 13:58:22
    Temat: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-09-11 22:41, WIADRO pisze:

    > Bądź dorosły i ponoś konsekwencje za swoje postępowanie. W praktyce
    > pomiar głośności wygląda tak:
    >
    > Aspirat na Samuraja:
    > -dowodzik
    > Motocyklista
    > - swojego nie masz?
    > A na S
    > - dawaj
    > - za co ?
    > A n S
    > za głośne wydechy

    Może to też wyglądać tak:

    -Dokumenty poproszę.
    -Proszę bardzo, przeskrobałem coś?
    -Nie, nie, to tylko rutynowa kontrola. Fajne ma pan te lusterka,
    poprawiają pole widzenia?
    -Jasne, niech Pan usiądzie i się przekona.
    -Ok, dziękuję, szerokiej drogi.

    No ale do tego to trzeba mieć wydech że się tak wyrażę - fabryczny.

    --
    MN