  • Data: 2013-09-10 10:30:53
    Temat: Re: [prawne] Niemożliwy pomiar głośności wydechu
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 10 Sep 2013 10:10:40 +0200 osobnik zwany Sherlock
    napisał:

> [...]
    w_pojazdow.pdf

    > Prawda jest taka, że do zabrania dowodu i skierowania pojazdu na
    > dodatkowe badania wystarczy uzasadnione przypuszczenie o nie spełnianiu
    > norm :) - czyli jeśli będziesz cwaniakować to DR Ci zabiorą tak czy owak
    > i ukryty pstryczek możesz sobie delikatnie mówiąc w dupę wsadzić :)

    nie cwaniaczyć a pokazać podstawy prawne. Dopóki jako obywatel nie
    będziesz pilnował władzy to ona ci wlezie na głowę.

    > Co
    > osobiście popieram, bo jakieś normy hałasu moto musi spełniać a nie
    > puste rury :/

    to juz inna sprawa. Bo czasem jak słyszę niektóre wydechy to zastanawiam
    się czy kierownik już jest głuchy czy będzie za tydzień

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl