  • 21. Data: 2010-06-11 18:44:28
    Temat: Re: prawko na motor
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-06-11 16:08:31 +0200, "identifikator: 20040501"
    <N...@g...pl> said:

    > a cóż to jest A1, pierwsze słyszę...

    <http://tinyurl.com/3x756b4>

    (przypomina mi się radziecki dowcip:

    SENSACYJNE ODKRYCIE
    Sensacyjnego odkrycia dokonał badacz angielskiej literatury Władimir
    Fiedorowicz Fomin.
    Odkrył dwa, zupełnie sobie nieznane, dzieła angielskiego pisarza -
    towarzysza Szekspira.
    Odkrycia dokonał w miejscowej bibliotece...)

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2010-06-11 20:44:03
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie brałbym chińskiego poza tym zastanowił sie czy jak mi coś sie zepsuje
    > ( w takich sprzetach remont silnika masz co ok 20 tys a i tak bedziesz
    > potrzebował wczesniej drobniejszych czesci) będziesz miał gdzie kupic
    > czesci zamienne, Wg mnie włoskie i japońskie skutery są najlepsze.

    mylisz się
    dobry skuter chiński kosztuje teraz 2500-3000 /np. kingway corvette czy
    martinnelli/. ten sam który rok czy dwa lata temu kosztował 4000zł
    kapitalny remont silnika przy dzisiejeszych cenach części to ok 300 zł z
    zestawem tuningowym 80 cc :)
    części jest tak dużo że importerzy sami dowożą dzwonią namawiają. wystarczy
    zerknąć na allegro
    wczoraj skończyłem taki remont klientowi który przejechał w prawie 3 lata ok
    30000 dzień w dzień do pracy wiosna lato jesień zima. ewenement bo mało kto
    tak jeździ.
    koszt w serwisie 500 zł. dużo? oczywiście do tego przeglądy wymiana paska w
    międzyczasie linki które w zimie zamarzały itp ale to trzeba robić w każdym
    :)
    teraz policz zakup japończyka lub włocha. co najmniej 2x tyle na dzień
    dobry. do tego byle drobne usterki to cześci 2-3 razy droższe
    jesli ktoś nie jeździ dużo kilkatys rocznie sezonowo... sam policz :)
    pzdr
    GL

  • 23. Data: 2010-06-12 20:55:27
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 20:30:34 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > witam!
    > czy obecnie istnieje jakaś kategoria motorów na która wystarczy mieć
    > prawojazdy tylko B? czy na wszystkie trzeba mieć prawko na motor?

    Motorowery :>

    --

  • 24. Data: 2010-06-12 20:57:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 21:47:14 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > dzięki wielkie, chyba się przesiądę, lepiej brać nowego, czy szukać na
    > giełdzie używanego?

    IMO lepiej używany markowy (piaggio, honda, suzuki) niż nowa chińszczyzna.

    --