  • 11. Data: 2010-06-10 21:25:59
    Temat: Re: prawko na motor
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > to istnieją jakieś motorowery w postaci skuterów?
    > poza rometem i temu podobnymi...

    motorower - pojazd jednośladowy lub dwuśladowy zaopatrzony w silnik
    spalinowy o pojemności skokowej nieprzekraczającej 50 cm3, którego
    konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 45 km/h;

    Co do postaci pod którą występuje to nie ma przeszkód żeby miał wygląd
    ścigacza, choppera, samochodu z zamkniętym nadwoziem, skutera czy
    czegokolwiek innego.

  • 12. Data: 2010-06-10 21:39:38
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki to wszystko wyjaśnia.

    a jak jest takimi motorkami:
    http://allegro.pl/item1062987154_dynamic_xt_1000_5km
    _2t_wyprzedaz_na_raty.html
    ma ogranicznik do 45 km/h

  • 13. Data: 2010-06-10 21:42:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 10 Jun 2010 21:39:38 +0200, osobnik zwany
    identifikator: 20040501 wystukał:

    no to jest motorower

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2010-06-10 21:47:14
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > no to jest motorower

    dzięki wielkie, chyba się przesiądę, lepiej brać nowego, czy szukać na
    giełdzie używanego?
    co sprawdzić przy zakupie? bo jak mówi mój kolega - "problemem jest nie to
    czy coś mu dolega, problemem jest to co mu dolega..." bo napewno coś mu
    dolega ;o)

  • 15. Data: 2010-06-11 00:36:42
    Od: <s...@a...pl>

    > istnieje - motorowery. Wogóle nie trzeba prawka na nie. Na pozostałe
    > jednoślady - niezbędne A.

    Doprecyzyję:
    - na motorowery do 18 lat wymagana karta motorowerowa
    - na motor A1 lub A, w zależnosci od pojemności silnika

  • 16. Data: 2010-06-11 07:16:33
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:hurfjv$po4$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > czy coś mu dolega, problemem jest to co mu dolega..." bo napewno coś mu

    Nie brałbym chińskiego poza tym zastanowił sie czy jak mi coś sie zepsuje
    ( w takich sprzetach remont silnika masz co ok 20 tys a i tak bedziesz
    potrzebował wczesniej drobniejszych czesci) będziesz miał gdzie kupic czesci
    zamienne, Wg mnie włoskie i japońskie skutery są najlepsze.

  • 17. Data: 2010-06-11 10:05:58
    Od: PB <p...@b...pl>

    Fri, 11 Jun 2010 07:16:33 +0200, na pl.misc.samochody, Agent
    napisał(a):

> [...]
    > potrzebował wczesniej drobniejszych czesci) będziesz miał gdzie kupic czesci
    > zamienne, Wg mnie włoskie i japońskie skutery są najlepsze.

    nalezy oczywiscie pamietac o tym ze wiekszosc i tak robiona jest w
    chinach;-) Ja na ten przyklad mam skuterek ktorego chinczycy nie
    chcieli bezczelnie kopiowac, wiec kupili całą markę, fabrykę, know-how
    i co tam jeszcze było;-) Kosztuje połowę tego co Piaggio, części są
    dostępne bez problemu, marka znana i uznana;-)))

    Piotr Biegała Warszawa
    Benelli Pepe LX 0,05l BVA ;-)
    Renault Clio 2008 - 1.5dci Societe
    Renault Safrane Initiale Paris 2.5 T5 BVA;-)

  • 18. Data: 2010-06-11 11:22:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Doprecyzyję:
    > - na motorowery do 18 lat wymagana karta motorowerowa
    > - na motor A1 lub A, w zależnosci od pojemności silnika

    to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i
    mocy silnika.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 19. Data: 2010-06-11 16:08:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > to ja jeszcze bardziej doprecyzuje - A1 lub A w zależności od pojemności i
    > mocy silnika.

    a cóż to jest A1, pierwsze słyszę...

  • 20. Data: 2010-06-11 17:21:46
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>