    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pradu za duzo
    Date: Tue, 25 Apr 2023 11:16:38 +0200

    W dniu 25-04-2023 o 10:42, J.F pisze:

    > Nie rozumiem

    Bo nie chcesz zrozumieć.

    >- chcesz narzucic odbiorcom stałe wysokie ceny prądu,

    A gdzie tak napisałem?
    Powyżej było coś dokładnie odwrotnego, czyli propozycja zmniejszenia
    opłaty z 1,22 na 0,66.....

    > Czy chcesz ceny zmiennej rynkowej - teraz sloneczko swieci, to sie
    > ustali powiedzmy 15 groszy.

    Mi bez różnicy, jak świeci słońce to mam nadmiar swojego prądu za 0 zł.

    > Skonczysz ładować auto, to sie okaze, ze od godziny byl niedobór, i
    > ładowałes po 1.80 :-)

    Nie ten przypadek.

    > Leni powiadasz ... to jakie gory lub wąwozy po 100m wysokosci masz w
    > okolicy?

    Zatrzymałeś się 50 lat wstecz?
    Pompowanie wody to nie jedyny sposób magazynowania energii w XXI wieku.

    > Kasa poszla na emerytow i na dzieci.
    > I na partie, ale tylko troszeczke, i na Rydzyka :-(

    O tym mówię.
    Przepierdzielona w 100%.

    A miała iść na energetykę i banki energii.

    > ale uzmyslow sobie, ze trzeba np 100 tys baterii i falownikow takich
    > jak z twojego auta. To ile to będzie kosztować?

    Nie mój problem.

    > Sprawnosc ze 30%

    A pompowanie wody w górę ile?

    > i starczy na krótko.

    Aż słońce zajdzie - taki czas wystarczy na wykorzystanie nadmiaru.
    Jak zajdzie to będzie można go od razu odebrać, bez potrzeby palenia węglem.

    Tu przykład:

    https://www.rp.pl/nowe-technologie/art1448461-slonec
    zny-prad-poplynie-z-afryki