  • 21. Data: 2023-06-13 19:54:17
    Temat: Re: pradowo
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2023 o 19:19, Shrek pisze:

    > A ty stojąc na chodniku czujesz? Też nie masz drzwi i nie czujesz. To
    > trochę absurdalne - spalinki przez prawie 100 lat rzeczywiście
    > śmierdziały i truły, w ciągu ostatniuch 20 w zasadzie rozwiązano ten
    > problem, więc skoro problem rozwiązany to trzeba zakazać i rozwiązywać
    > nowe problemy;) I jak tu nie dojść do wniosku że chodzi o to żeby gonić
    > króliczka?

    To tak nie działa. Nie dość, że węch u człowieka, jest jedynym zmysłem,
    który się adaptuje najszybciej, czyli jeśli coś śmierdzi to po chwili
    nie śmierdzi a przekonać się możesz stojąc obok spoconego i niemytego
    śmierdziela, który niczego nie czuje, to jeszcze dochodzi kwestia, że
    jak kiedyś musiało śmierdzieć bo nie było na to lekarstwa/alternatywy a
    teraz jednak się pojawiło i śmierdzieć nie musi. Tutaj nawet nie o smród
    chodzi w głównej mierze a o syf po spalaniu w sensie związków
    wypuszczanych do atmosfery, które akurat za rurką mają największe
    stężenie. Możesz to sprawdzić w garażu. Uruchom silnik i podłącz rurkę
    do kabiny i książkę średniej grubości przeczytaj jakąś :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-06-13 21:22:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > stężenie. Możesz to sprawdzić w garażu. Uruchom silnik i podłącz rurkę
    > do kabiny i książkę średniej grubości przeczytaj jakąś :)

    I finalnie... zjedziesz od CO. Z tym że wystarczy że okno będzie otwarte
    i w sumie nic się nie stanie. Zwłaszcza jak masz zagazowaną benzynę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 23. Data: 2023-06-13 23:19:35
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > stężenie. Możesz to sprawdzić w garażu. Uruchom silnik i podłącz rurkę
    > do kabiny i książkę średniej grubości przeczytaj jakąś :)

    Brawo!

  • 24. Data: 2023-06-14 02:21:16
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2023 o 23:19, io pisze:

    > Brawo!

    Srawo. Zawsze jestem obiektywny. Zapamiętaj :) Nie jestem hejterem
    prątkowców. Mam świadomość 7% całej EUROPY w produkcji zanieczyszczeń i
    CO2 dla całego swiata i odróżniam świrów promilowych :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-06-14 06:20:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Brawo!

    Wsadź łeb do butelki z wodą mineralną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 26. Data: 2023-06-14 12:57:27
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    W dniu 13.06.2023 o 12:46, RadosławF pisze:
    > Szkodnikiem żerującym na zdrowym ciele energetyki.

    xD

    ale z tym 'zdrowym ciałem' to bym nie przesadzał jednak...

  • 27. Data: 2023-06-14 14:35:43
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 12:57, m4rkiz pisze:

    > xD
    >

    > ale z tym 'zdrowym ciałem' to bym nie przesadzał jednak...

    W porównaniu z patologią płacenia za prąd w momentach kiedy jego wartość
    jest ujemna nazwanie tego zdrowym ciałem nie jest przesadą.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2023-06-14 17:38:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 14:35, RadosławF pisze:

    > W porównaniu z patologią płacenia za prąd w momentach kiedy jego wartość
    > jest ujemna nazwanie tego zdrowym ciałem nie jest przesadą.

    Taa. Wodociągi to też patologia - przeca mają wodę za darmo. A w czasie
    powodzi to powinni dopłacać!

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 29. Data: 2023-06-14 18:12:29
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 17:38, Shrek pisze:

    > Taa. Wodociągi to też patologia - przeca mają wodę za darmo. A w czasie
    > powodzi to powinni dopłacać!

    Filtrowanie wody i przesył kosztuje.
    A płacenie za prąd stałej stawki w momencie kiedy jest on nikomu
    niepotrzebny a na wolnym rynku jego cena jest ujemna to patologia.
    Chcą sobie zarobić na sprzedaży niech zainwestują w magazynowanie
    energii i dostarczają prąd cała dobę.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2023-06-14 18:40:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 18:12, RadosławF pisze:

    > Filtrowanie wody i przesył kosztuje.

    Za to system energetyczny to jest za darmo;)

    > A płacenie za prąd stałej stawki w momencie kiedy jest on nikomu
    > niepotrzebny a na wolnym rynku jego cena jest ujemna to patologia.

    Tu się zgodzę. Myślałem że masz pretensję że "jak cena jest ujemna" to
    konsumenci mają płacić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!