  • 1. Data: 2023-06-09 17:13:37
    Temat: Następna smrodociekawostka
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Witajcie,

    Chciałem Wam dzisiaj zdradzić ciekawostkę dotyczącą waszych smrodów.
    Otóż ... jak zatankujecie do pełna to te wasze smrody ważą więcej niż
    przed zatankowaniem. Nie wiem czy to akceptujecie. Ja myślałem by
    sprzedać takie g..o.

    No dobrze, na razie tyle. Wkrótce napiszę kolejną ciekawostkę na takim
    samym równym poziomie :-)

  • 2. Data: 2023-06-09 18:28:58
    Temat: Re: Następna smrodociekawostka
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 09.06.2023 o 17:13, io pisze:
> [...]
    > sprzedać takie g..o.
    >
    > No dobrze, na razie tyle. Wkrótce napiszę kolejną ciekawostkę na takim

    Muszę cię zmartwić. Prątek waży więcej ZAWSZE :]

    To tak jakbyś pisał, że smukła laska jak zje, to waży więcej.

    Gruba zawsze waży więcej :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-06-09 19:07:39
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    >
    > Chciałem Wam dzisiaj zdradzić ciekawostkę dotyczącą waszych smrodów.
    > Otóż ... jak zatankujecie do pełna to te wasze smrody ważą więcej niż

    Nooo, a wraz z przebytą odległością ich masa spada. Nie to co rasowe
    elektryki, cały czas z balastem na "plecach".
    Niebywałe, nie?

    > Nie wiem czy to akceptujecie. Ja myślałem by
    > sprzedać takie g..o.

    Znaczy się tego sławetnego RS-a już się pozbyłeś.

    > No dobrze, na razie tyle. Wkrótce napiszę kolejną ciekawostkę na takim
    > samym równym poziomie :-)

    Chodzi o ten poziom jak to się ludzie niby bradzlują nad Twizy?

  • 4. Data: 2023-06-12 13:50:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 9 Jun 2023 17:13:37 +0200, io wrote:
    > Chciałem Wam dzisiaj zdradzić ciekawostkę dotyczącą waszych smrodów.
    > Otóż ... jak zatankujecie do pełna to te wasze smrody ważą więcej niż
    > przed zatankowaniem. Nie wiem czy to akceptujecie.

    Wiemy i akceptujemy.

    Ale myslisz, ze jak elektryka naładujesz, to nie jest cięższy?
    Einsteinowski wzrost moze niemierzalnie mały, ale te obiady :-)

    J.