    From: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: prąd ładowania telefonu przez usb
    Date: Sat, 8 Mar 2014 14:22:40 +0100

    Dnia 08.03.2014, o godzinie 11.23.13, na pl.misc.telefonia.gsm, RadoslawF
    napisał(a):

    > Skoro jest ładowane to i prąd musi brać.
    > Kolejna sprawa to czy na pewno odróżniasz wyłączenie telefonu
    > od przejścia w stan uśpienia ? w tym drugim przypadku wyłączony
    > masz tylko ekran a reszta potrzebuje zasilania.
    >
    > Co do długości ładowania przez USB to USB2 ma lub powinno mieć
    > ograniczenia prądowe i praktyka wykazuje że naładowanie trwa
    > dłużej niż z ładowarki.
    > Jak masz czas to sprawdź ile czasu będzie trwało ładowanie
    > z gniazda USB3, tam jest inne ograniczenie i powinno naładować
    > szybciej niż przez USB2.

    Niech jeszcze sprawdzi czy coś się zmienia po zainstalowaniu
    http://event.asus.com/mb/2010/ai_charger/

    Swoją drogą zastanawiam się dlaczego ipady się ładują wolno ze zwykłego
    portu (nawet kilkanaście godzin), a jak się zainstaluje to coś, to się
    ładują normalnie (kilka h). Większy prąd idzie do USB?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*