  • Data: 2011-10-24 12:58:47
    Temat: Re: praca w studio na kablu - gniazdo usb
    Od: Marcin Markiton <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Paź, 14:36, XX YY <f...@g...com> wrote:

    > a co stoi na przeszkodzie zeby podwiazac kabel usb to sruby statywowej
    > w korpusie aparatu ?
    > Gniazdo usb w aparacie nie bedzie narazone na obciazenia mechaniczne.

    Właśnie tak teraz robimy,..., łączenie pierwszy mały kabel USB ->
    przedłużacz aktywny USB oklejone taśmą, pozostaje jeszcze gniazdo w
    laptopie. Ja tam nie wiem, może za bardzo eksploatujemy ten kabel - a
    może te zerwane połączenia (komputer/aparat) to wina czegoś innego
    (np. kontrolerów USB w leciwym już laptopie). Tak wiem, że są
    transmitery WiFi - drogie - dlatego dopytuje o kartę WiFi (może ktoś
    zawodowo na tym pracował w studio). Propozycję z "krzyżykiem"
    zostawiam bez komentarza. Właściwie to pytam tych, którzy robią
    codziennie po kilkanaście fotek w studio (dokumenty) a co drugi/trzeci
    dzień sesje fotograficzne w studio lub na wyjeździe i pracują na kablu
    - czy mają takie problemy, czy to może my coś robimy nie tak...