  • Data: 2011-07-03 10:51:48
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: JanuszR <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja sądzę, że każdemu. Sam pomysł zaprojektowania samochodu nic nie daje.
    > Muszą to wykonać za tego "pomysłodawcę" inni ludzie.
    > może nie maja kapitału na własną produkcję ale procent od sprzedaży im
    > sie należy.
    Zgodnie z prawem nie. Prawa autorskie są niezbywalne tj. Jak Jaś napisze
    to nie można powiedzieć, że napisał Krzyś.
    Prawa materialne do dzieła są zbywalne. Jeżeli pracujesz dla firmy X, do
    niej należą prawa materialne. Dlatego między innymi piratów ściga firma
    zatrudniająca twórcę a nie on sam. Na procent możesz liczyć jeżeli masz
    udziały w firmie co jest na zachodzie częstą formą przywiązania
    wartościowego pracownika do firmy.

    JanuszR