  • Data: 2011-07-02 17:05:35
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie miałem za dużo okazji do wysyłania CV, ale jak starałem się o
    > pracę przy pisaniu serwera w C++ to z wywaliłem nie tylko assemblera i
    > javę ale też OpenGl, czy Qt, właśnie po części dlatego, żeby nie było
    > tak "napakowane" i żeby skupić się na tym co potrzebne do pracy a nie
    > potem na rozmowie kwalifikacyjnej udowadniać, że to wszystko prawda.

    Miałem podobnie zatrudniając ślusarza. Skubany wywalił że ma wyższe
    wykształcenie, przekonany że gdyby to ujawnił, to bym się nie
    zainteresował. Miał rację, nie zainteresował bym się.
    Ciekawszy jest ciąg dalszy. Zatrudniłem, dobry pracownik był, ale
    znalazł ciekawsze zajęcie i odszedł. Jak o tym teraz myślę, trochę mnie
    oszukał. :(

    Miłego.
    Irek.N.