  • Data: 2011-07-02 17:55:29
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "neuron" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    news:iunk51$ihh$1@news.dialog.net.pl...
    > Skrośny, że się tak wyrażę.

    >Oj nie, nie kompilator, wynikowy Panie, wynikowy. Może nieprecyzyjnie
    >napisałem. Swoją drogą ciekawe, jak rozbudowane oprogramowanie w nim
    >siedzi.

    Obawaim ze nie do konca Panowie wiecie o czym mowicie
    http://www.doneyles.com/LM/Tales.html

    Oprogramowanie jest na 4 zdjeciu ;)))
    Zwroccie prosze uwage na "osiagi" a nie tylko zasoby - toto jest system
    tealtime emmbedded jakbysmy to dzis nazwali ;))))))

    Pominmy fakt ze nie bylo pod reka pcta i soft pisalo sie na kartce .....

    wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE