    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Date: Sat, 02 Jul 2011 17:40:11 +0200

    > Mam nadzieje, że nie odrzucasz CV tylko dlatego że jest w nim dużo
    > napisane.

    Panie kolego, jak Pan możesz takie insynuacje pisać, no jak? ;)
    Miło jak jest dużo napisane, niech będzie jak najwięcej, ale niech za
    tym idzie jakakolwiek wiedza. Jak się czymś interesujesz, to po pierwsze
    masz jakiekolwiek o tym pojęcie, po drugie uczysz się w tym kierunku
    (choćby podświadomie).
    Jak ktoś pisze, że interesuje się fotografią, to nie może mi wypalić że
    ma "...yyy.... no tego.... a! Canona!" :) tylko powinien mi palnąć takie
    info, że to mnie zrobi się głupio (bo się tym nie interesuję).

    Miłego.
    Irek.N.