  • Data: 2011-07-02 14:54:46
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "neuron" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdaje Ci się.

    widzil kolega soft do tego : http://neuron.com.pl/apollo.html ?
    Chodzby przyszlo 10 najlepszych programistow na swiece i nie wiem jak by sie
    starali to nie dadza rady napisac takiego softu na taka platforme sprzetowa
    ;)

    > OMG! Ja od 5 lat już nie programuję - po 20 latach życia z tego byłem
    > kompletnie wypalony. Skoro Ty po 25 latach uważasz się za beginnera
    > (tak to się chyba pisze), to jest to dla mnie dziwne...

    Chodzi o to w jaki sposob osiagam efekt. Na starosc zaczynam sie uczyc
    inzynierii oprogramowania, uczyc tego ze softu sie nie pisze tylko sie go
    projektuje.
    Jestem automatykiem piszacym oprogramowanie co ma zalety od strony
    meryterycznej - wiem co - nie jestem jednak zawodowym programista i czesto
    nie wiem jak, tzn wiem jak
    bo jakos to robie ale nie tak jak np oczekiwac by mozna od zawodowca.
    Patrzac z tej strony jestem beginerem - jak zreszta 90 procent piszacych
    oprogramowanie.....
    Z zawodowcami ( a szczegolnie z tymi ktorzy za takich uchodzic by chcieli)
    bywa ten problem ze wiedza jak ale czesto nie wiedza co maja zaprogramowac,
    a juz wogole zdaja sie zapominac po co ;)

    wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE