  • Data: 2011-07-02 14:41:17
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 02 Jul 2011 16:35:02 +0200, Michoo napisał(a):

> [...]
    >>> Python (Expert, 4 years experience)
    >>> Kanban (Beginner,<1 year experience)
    >>> Agile (Intermediate, 2 years experience)
    >>> Boost (Advanced, 4 years experience)
    >>> ClearCase (Intermediate, 2 years experience)
    >>> UML (Intermediate, 3 years experience)
    >>> BDD (Intermediate, 2 years experience)

    > Wydaje mi się, że nie zrozumiałeś większości tych skrótów/określeń -
    > języki programowania są tylko 2.
    >
    > Inna sprawa, że przemieszane są języki programowania,
    > technologie/metodyki i narzędzia - wygląda to _trochę_ jak "znam dobrze
    > tylko C++ i pythonga ale to biednie wygląda, więc coś jeszcze napiszę."

    Sczerze?
    Nie zagniezdzalem sie w czytanie. Odnioslem sie do tego, jako wymienianie w
    CV umiejetnosci. Tekie CV czesto widac. Wracajac do jezykow, to pokaz mi
    prosze linka do CV, na ktorej aplikujacy zna tyle jezykow obcych, co
    aplikujacy programista zna jezykow programowania.
    Podkresle: byc dobrym we wszystkim, to byc w polowie dobrym.