  • 31. Data: 2014-08-05 03:14:46
    Temat: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:aa3bb3c5-9b45-4748-ab98-a62f962242f1@googlegrou
    ps.com...

    > Pomyśl, to nie boli.

    Chamstwo wyniosłeś z domu czy nabyłeś już później?
    Pytanie nie zawsze jest oznaką niewiedzy czy brak
    domysłów - czasem chcę po prostu pytając potwierdzić
    swoje domysły. Nie siedzę w Twojej głowie i nie znam
    Twoich zacnych myśli.

  • 32. Data: 2014-08-05 07:33:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-05 01:19, k...@g...com pisze:

    > Ciekawe co kryje się pod definicją "wskazać".

    Straż Gminna z Człuchowa twierdzi że również PESEL, telefon i nazwisko
    panieńskie matki ;-)

  • 33. Data: 2014-08-05 08:19:19
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Stefko36* napisał(-a):

    > wakacjuj sie tez, natychmiast, karmików tu nie potrzeba.

    Ty tu pierwszy raz, czy jesteś może czyimś klonem?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 34. Data: 2014-08-05 10:57:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PlaMa m...@w...pl ...

    > mniejsza z tym... czy musi tego niedoroba cytować z jego patologicznym
    > podejściem do netykiety?

    Czasami staram się chama troche poprawić, zeby było czytelniej ale nie
    zawsze mam siłę - przepraszam.

    I przepraszam za chama, ale takie lekkie podejscie do srania innym na
    usenecie moze miec chyba tylko...

  • 35. Data: 2014-08-05 10:57:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Niemożność egzekwowania prawa wynika z lenistwa tych co mają
    > egzekwować.

    Albo z braku umiejetnosci. Albo ze źle założnych celów.

    > To się zmieni jak w końcu wprowadzą to co od jakiegoś
    > czasu działa w niektórych państwach.

    Czyli jak sie nie da łapac tych co robią wykroczenia, to zmienmy prawo i
    łapmy kogos innego za ich wykroczenia. Piekne!

    > Że odpowiada właściciel samochodu
    > z fotki mogą być robione spod asfaltu. Ważne żeby numery było widać,
    > tylko numery.

    A ze nie ma to zadnego sensu to juz inna sprawa.
    Kto by sie przejmował, wazna statystyka!

    Z wczoraj: Poznań, skrzyzowanie Szylinga i Grunwaldzkiej
    Uszczegóławiając - jakies 30 metrów od komendy policji...

    Korek na 20 minut, oczywiscie tylko z jednej strony (od Kaponiery)
    Powód: kierowcy notorycznie wjezdzajacy na skrzyzowanie bez mozliwosci
    zjazdu.

    Kto zgadnie ile wystawiono mandatów za te przewinienia?
    Ilu policjantów pojawiło się na skrzyzowaniu zeby rozładować korek co
    pewnie zajełoby 10 minut?

    Pytanie łatwe, wiec w nagrode uscisk reki prezesa i kilo satysfakcji.

    Smuci mnie to, ze cały czas widze ogrom ludzi ktorzy robia cos innego niz
    powinni i za co im się płaci... :(
    I ci ludzie mimo to, dobrze sobie z tego zyją...

  • 37. Data: 2014-08-05 10:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik tá´? ...

    > Nie widzisz z kim rozmawiasz? :)

    Jestem wyrozumiały!

  • 36. Data: 2014-08-05 10:57:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Stefko36 g...@t...pl ...

    > szkoda ze nie w....l sie na ciebie obszczymurku. Nie zasmiecal bys wtedy
    > Usenetu.

    PLONK!
    Dla Ciebie i rodziców za brak wychowania!

  • 38. Data: 2014-08-05 10:57:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Straż Gminna z Człuchowa twierdzi że również PESEL, telefon i nazwisko
    > panieńskie matki ;-)

    ROTFL
    I pewnie obwód i długość... Może komendant rozpozna organoleptycznie... ;-P

  • 39. Data: 2014-08-05 11:48:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 4 Aug 2014 16:59:50 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

    > Pomyśl, to nie boli.

    Ciebie musi boleć bardzo. Przykład z naszego podwórka na to, że to co jest u nas i
    Twoja logia jest z du...

    Dostajesz wezwanie, którym się tak cieszysz, bez fotki, wykroczenie sprzed kilku
    tygodni, nie pamiętasz kto jechał, ale ty jesteś przecież uczciwy, Twoje auto, mówisz
    że Ty, przyjmujesz mandat. Super, sprawa załatwiona.
    Otóż nie, potem lądujesz na ławie oskarżonych za skałdanie fałszywych zeznań, bo na
    zdjęciu była Twoja żona. Piękne prawda?
    Nie, to nie jest wymyślona hostoria, to fakt z życia wzięty.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 40. Data: 2014-08-05 12:27:31
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 11:48:07 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

> [...]
    zdjęciu była Twoja żona. Piękne prawda?

    > Nie, to nie jest wymyślona hostoria, to fakt z życia wzięty.

    Nie ja a ktoś inny twierdzi że w przepisach jest że właściciel ma wiedzieć komu
    powierzył samochód. W innym wątku ktoś napisał że w Niemczech jak ktoś się głupio
    tłumaczy że nie pamięta to sąd każe mu założyć i prowadzić rejestr komu pożycza czy
    użycza pojazd. Najlepszym rozwiązaniem jest karanie właściciela, chyba że wskaże
    kierującego.