    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozyczylem - nie znam adresu.
    Date: Tue, 5 Aug 2014 15:28:19 +0200
    <lrom10$qmg$2@node2.news.atman.pl> <lronge$eit$1@dont-email.me>
    <53e0047c$0$2152$65785112@news.neostrada.pl> <lrp2dk$qop$1@dont-email.me>
    <3...@g...com>
    <53e012f5$0$2228$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <lrp6an$hdo$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <d...@g...com>
    <2...@t...pl>
    <9...@g...com>

    On Tue, 5 Aug 2014 05:01:44 -0700 (PDT)
    k...@g...com wrote:

    > Wiedzenie i obowiązek to dwie różne sprawy. Podważasz przepis że właściciel ma
    wskazać?

    Nie ma takiego obowiązku, więc nie ma czego podważać. Jest tylko chwilowe zawieszenie
    broni z którym się nawet nie wszyscy sędziowie TK zgadzają.

    > Ale jak już jest to należy się do niego stosować.

    To samo dotyczy drugiej strony.

    > Chyba że coś przeoczyłem i w tej chwili przepis o karaniu właściciela już jest
    stosowany.

    No właśnie przeoczyłeś, nie masz obowiązku pamiętać, co się działo z Twoim autem 3
    tygodnie temu, mało tego, prawo zapytać o to ma jedynie policja, każda inna struktura
    wyzysku zadając takie pytanie łamie prawo.

    > Teraz niby też do właściciela przychodzi pismo z informacją. Ale to nowe to nie
    pismo tylko mandat i informacja o punktach że
    > zostały dopisane. Ale jeśli wskaże sprawcę i sprawca się przyzna to zostanie kara
    anulowana i otrzyma ją rzeczywisty sprawca
    > wykroczenia. Kumasz różnicę?

    Ja kumam, ale ty nie bardzo wiesz o co biega. Nie mogą Cię ukarać za wykroczenie
    którego nie popełniłeś, mają obowiązek ustalić kto to wykroczenie popełnił, a
    ustalając to muszą postępować zgodnie z prawem. Jak pisałem wcześniej, pytać i
    ewentualnie ukarać może Cie jedynie policja, a i to stosując odpowiedni tryb
    postępowania. Reszta może Cię zgodnie z prawem cmoknąć.

    --
    pozdrawiam
    szerszen