  • 41. Data: 2016-12-28 21:15:33
    Temat: Re: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Vernon,

    > Przeczytałem ostatnie 50 odpowiedzi i nie widzę tam niczego złego.
    > Aktywność przed 2012r. Jeszcze cię jakaś trauma trzyma?

    Też jestem zdziwiony, bo podczas ostatniej dyskusji na ten temat nie
    znalazł się NIKT, kto by uważał, że został przeze mnie skrzywdzony.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 42. Data: 2016-12-28 22:01:58
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Korzystam od wielu lat i jakoś nie zauważyłem podpadnięć.

    W takim razie niedowidzisz.

    > widziałem przypadki kiedy umieszczali post we właściwym miejscu albo
    > zwracali uwagę na parszywą polszczyznę lub brak logiki czy chaos w
    > przedstawieniu sprawy i bardzo słusznie. Trza było nie spać na polskim.

    Widzisz jakieś błędy językowe w moich postach? Przed "albo", "lub" stawiamy
    przecinek. Spałeś na polskim?

    > Ale jak ktoś cierpi na przerost ego to krytyka boli :)

    Moderatorzy na forum nie są od krytyki pytających. Powinni ewentualnie
    korygować błędy merytoryczne odpowiadających. Poczytaj sobie wątki o pracy
    moderatorów, a zobaczysz pianę cieknącą im z pysków.

    Pzdr

  • 43. Data: 2016-12-28 23:34:59
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    > przedstawieniu sprawy i bardzo słusznie. Trza było nie spać na polskim.
    > Ale jak ktoś cierpi na przerost ego to krytyka boli :)

    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Bxf0Kys
    3AQp3Q9eUaHSUrnx98KYtEX5q.jpg
    http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_bYLn7nC
    GguiPKUtx6Up5PAZHf2FGSk5O.jpg

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 44. Data: 2016-12-29 00:22:13
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał:

    > Też jestem zdziwiony, bo podczas ostatniej dyskusji na ten temat nie
    > znalazł się NIKT, kto by uważał, że został przeze mnie skrzywdzony.

    Niekoniecznie skrzywdzony. Może mu się należało. Chodzi wyłącznie o formę i
    nie o ostatnią dyskusję. Nie będę za Ciebie robił rachunku sumienia. Jeśli
    chodzi o mnie to dużo mi pomogłeś, za co dziekuję, ale zdarzyło się
    potraktowanie z buta. Ot huśtawka.

    pozdrawiam

  • 45. Data: 2016-12-29 10:24:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2016 22:01:58 +0100, Kamil napisał(a):

    > Moderatorzy na forum nie są od krytyki pytających. Powinni ewentualnie
    > korygować błędy merytoryczne odpowiadających. Poczytaj sobie wątki o pracy
    > moderatorów, a zobaczysz pianę cieknącą im z pysków.

    Czyżbyś sie naraził na krytyke i przrerośnięte ego zareagowało? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 46. Data: 2016-12-29 10:27:00
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2016 23:34:59 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Bxf0Kys
    3AQp3Q9eUaHSUrnx98KYtEX5q.jpg
    Nie napisałeś nikomu na newsach "use google, Luke"?

    > http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_bYLn7nC
    GguiPKUtx6Up5PAZHf2FGSk5O.jpg
    Wyrwałeś z kontekstu. Może to była ironiczna wypowiedź?

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2016-12-29 11:28:56
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Widzisz jakieś błędy językowe w moich postach? Przed "albo", "lub"
    > stawiamy przecinek. Spałeś na polskim?

    To oczywiście ironia? Bo czasem w wyjątkowych sytuacjach ten
    przecinek stawiamy, ale raczej nie w zdaniu przedpiścy.
    Na upartego mógłbym wstawić przecinek przed
    "i bardzo słusznie".

    A może ja jednak miałem inny polski?

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 48. Data: 2016-12-29 12:01:50
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Czyżbyś sie naraził na krytyke i przrerośnięte ego zareagowało? :)

    Takie pieprzenie o przerośnietym ego znamionuje buraka, który siebie uważa
    za kogos lepszego od innych. Przestań duraczyć.

    BZPZDR PLONK

  • 49. Data: 2016-12-29 12:04:52
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "MKi" napisał:

    > Na upartego mógłbym wstawić przecinek przed
    > "i bardzo słusznie".

    Mógłbyś wstawić bo miałeś "inny" polski jak napisałeś niżej. Przestań się
    juz osmieszać. Wkroczyłes na grunt mało Ci znany.

  • 50. Data: 2016-12-29 12:20:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 29 Dec 2016 10:27:00 +0100, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    wrote:
    GguiPKUtx6Up5PAZHf2FGSk5O.jpg
    > Wyrwałeś z kontekstu. Może to była ironiczna wypowiedź?

    Post o tym id nie jest dostępny, jakiego wątku dotyczyl ten komentarz?

    --
    Marek