  • 31. Data: 2016-12-26 17:06:56
    Temat: Re: [OT] poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    > W rzeczy samej, rozkminiłem mapę. Nawet nie tak daleko od tych gdańskich
    > Siedlec... Praktycznie sąsiednia dzielnica, na piechotę by się dojść dało.
    > Myślę, że profesor Bilikiewicz zainteresowałby się tym przypadkiem?

    Bilikiewicz nie żyje od 36 lat... Na jego książce się przygotowywałem
    do komisji wojskowej - skutecznie :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2016-12-26 17:37:20
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz zauważył:

    > Bilikiewicz nie żyje od 36 lat... Na jego książce się przygotowywałem
    > do komisji wojskowej - skutecznie :)

    -- Ja tym lekarzom sądowym nic nie wierzę -- zauważył człowiek
    o inteligentnym wyglądzie. -- Kiedy razu pewnego sfałszowałem weksle,
    zacząłem na wszelki wypadek chodzić na wykłady psychiatryczne doktora
    Heverocha, a gdy mnie złapali, symulowałem paranoika akurat tak, jak
    wypadało podług tych wykładów doktora Heverocha. Jednego z lekarzy
    ugryzłem w nogę podczas komisji, wypiłem atrament z kałamarza i
    wyknociłem się, z przeproszeniem, w kącie izby przed całą komisją.
    Ale za to, żem jednego z tych panów ugryzł w łydkę, uznali mnie za
    zupełnie zdrowego i byłem zgubiony.

    Doktor Heveroch nie żyje już od prawie 90 lat, ale po ludziach zostaje
    to, co napisali. Gdyby ktoś miał stanąć przed jaką komisja, to może
    skorzystać też z tej lektury:

    http://depersonalizace.info/depersonalizace-a-dereal
    izace/heveroch/

    Jarek

    PS
    Mój znajomy pracuje jako psychiatra w szpitalu, w którym leczy również
    lekarz imieniem Napoleon. Niektórzy pacjenci być może sądzą, że panu
    doktorowi tylko tak się wydaje.

    --
    -- Ja, proszę panów -- bronił się Szwejk -- nie jestem żaden symulant,
    ja jestem naprawdę idiota, możecie się panowie spytać w kancelarii 91

  • 33. Data: 2016-12-26 19:02:59
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    nie, ja do tego używam tvn-u...

  • 34. Data: 2016-12-26 20:18:03
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:505171059.20161226170656@pik-net.pl.invalid...

    > Bilikiewicz nie żyje od 36 lat... Na jego książce się przygotowywałem

    Oczywiście, myślałem o czasach, gdy żył.

    > do komisji wojskowej - skutecznie :)

    No i o to Waść chodzi!

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 35. Data: 2016-12-26 21:03:48
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello HF5BS,

    > Oczywiście, myślałem o czasach, gdy żył.

    To lolek - jeśli już się urodził - nie byłby w sferze jego
    zainteresowań. Poza tym, większość odpałów tego typu objawia się
    dopiero w wieku dojrzewania i narasta później.

    > No i o to Waść chodzi!

    :)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2016-12-27 12:48:30
    Temat: Re: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 24-12-2016 o 23:46, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=161
    47876#16147876
    > łapki mi opadły
    >
    > Włodek ;-)

    Nie znam się na forach. Jest tam jakaś metoda ustalenia ile lat ma pytający?
    Jak miałem z 8..9 lat też mogłem mieć takie problemy. Teraz mają łatwiej
    bo nie muszą tego gdzieś znaleźć tylko mogą zapytać w necie.
    P.G.

  • 37. Data: 2016-12-28 19:28:51
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał:

    > Elektroda miała duży potencjał. Gdyby moderatorzy i admini byli normalni,
    > to ten potencjał byłby wykorzystany.

    Że moderatorzy i admin Elektrody to złośliwe skurwiele przekonał się
    niejeden uzytkownik. Z jakąś niezrozumiałą satysfakcja tępili każdego, kto
    im podpadł. Poczytajcie jak porrafi potraktować pytającego niejaki RoMan. Ma
    ogromną wiedzę, ale i ogromny potencjał agresji i pogardy dla mniej
    wiedzących. Ale to nie tylko ta przyczyna, Jedną z nich jest fakt, że
    właściciele opracowań, schematów itp. umieszczanych w bazie Elektrody
    występowali z roszczeniami w zakresie praw autorskich. A jeszcze inna
    przyczyna to, że wiele tematów głównie dotyczących napraw wyczerpała się.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2016-12-28 19:37:12
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" napisał:

    Odniose sie do tytułu:

    "poziom wiedzy po gimnazjum zapewne"

    Swego czasu odbierałem robotę firmy usługowej w zakresie instalatorstwa
    elektrycznego. W zabezpieczeniach łazienek i kuchni wstawili różnicówki
    300mA. Na moją uwagę, ze to nieprawidłowe i że powinny być 30mA szef owej
    firmy legitymujący się dyplomem inżyniera stwierdził, że w hurtowni
    powiedzieli mu, że to wszystko jedno. Ręce mi opadły. Mogłem to skomentować
    tylko w jeden sposób, że wiedzę nabywa się w szkole, a nie w hurtowni.

    pzdr

  • 39. Data: 2016-12-28 20:18:04
    Od: "Vernon L. Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik Kamil napisał:
    > Poczytajcie jak porrafi potraktować pytającego niejaki RoMan.

    Przeczytałem ostatnie 50 odpowiedzi i nie widzę tam niczego złego.
    Aktywność przed 2012r. Jeszcze cię jakaś trauma trzyma?

    > Jedną z nich jest fakt, że
    > właściciele opracowań, schematów itp. umieszczanych w bazie Elektrody
    > występowali z roszczeniami w zakresie praw autorskich.

    I co z tego? Jeżeli był przedruk gazet, prawo leży po stronie
    właściciela gazety. Na samym początku jeszcze kiedy nazwa była elektronika.basnet.pl
    gazet było dużo, po interwencji wydawców
    kopiowania zaprzestano.

    > A jeszcze inna
    > przyczyna to, że wiele tematów głównie dotyczących napraw wyczerpała się.

    Dodaj coś od siebie, coś czego jeszcze nie było.

  • 40. Data: 2016-12-28 20:49:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 28 Dec 2016 19:28:51 +0100, Kamil napisał(a):

    > Z jakąś niezrozumiałą satysfakcja tępili każdego, kto
    > im podpadł.

    Korzystam od wielu lat i jakoś nie zauważyłem podpadnięć. Owszem,
    widziałem przypadki kiedy umieszczali post we właściwym miejscu albo
    zwracali uwagę na parszywą polszczyznę lub brak logiki czy chaos w
    przedstawieniu sprawy i bardzo słusznie. Trza było nie spać na polskim.
    Ale jak ktoś cierpi na przerost ego to krytyka boli :)
    --
    Jacek
    I hate haters.