  • 21. Data: 2010-03-21 17:58:47
    Temat: Re: "pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > I tak jechałeś 70 przez parę kilometrów?
    > No to się nie dziwię, że słusznie Ci pokazano info o stanie
    > mózgu......

    zapewne droga była kreta, górzystai oblodzona.
    A moze była prosta?
    No ale skoro było ograniczenie do 70 to pewnie z 65 sypał.
    Słowem - wolniej panie kierowco - oblodzona droga to nie są zarty!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 22. Data: 2010-03-21 18:13:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > A to coś złego w jechaniu 70 na ograniczeniu do 70?

    Dla niektórych (nie tylko na grupie) jak widać jest to nienormalne. Na
    szczęście to nie oni orzekają o normalności i odpowiednich normach
    zachowań.

    Podejście zasadniczo dość racjonalne :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 23. Data: 2010-03-21 18:19:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Mar 2010 17:26:13 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki wrote:

    >A to coś złego w jechaniu 70 na ograniczeniu do 70?

    Tak, to jest poruszanie sie z predkoscia utrudniajaca innym :-)

    >Aczkolwiek ja w takich pustych miejscach zazwyczaj dodaję z 10-15 km/h
    >do tego co na znaku.

    No widzisz - a czemu tak bezczelnie lamiesz przepisy ? :-)

    J.

  • 24. Data: 2010-03-21 18:29:06
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    J.F. pisze:

    > Tak, to jest poruszanie sie z predkoscia utrudniajaca innym :-)

    [...]
    > No widzisz - a czemu tak bezczelnie lamiesz przepisy ? :-)

    Przypomina mi się dyskusja na temat wyjaśnienia skrótu PMS :-)

    Pre, podczas, po, permanentny ;-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 25. Data: 2010-03-21 21:15:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 17:26:13 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > A to coś złego w jechaniu 70 na ograniczeniu do 70?

    Myślę, że chodzi o to, że owo 70 było odwołane skrzyżowaniem...

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 26. Data: 2010-03-21 21:26:47
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Maciek pisze:
    > Dnia Sun, 21 Mar 2010 16:30:22 +0100, Karolek napisał(a):
    > (..)

    > Zapewne nie wyrozniasz sie w stadzie.

    Wyobraz sobie, ze wystarczy nie wchodzic (a raczej wjezdzac) nikomu w droge.

    > No coz, ja bym na Twoim miejscu popracowal nad czytelnoscia wypowiedzi. Wez
    > sobie to do serca.

    Zeby byle polglowek Twojego pokroju potrafil zrozumiec?
    Nie, chyba jednak zostane przy wersji, ze to Ty powinienes zmadrzec.

    --
    Karolek

  • 27. Data: 2010-03-21 21:49:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-03-21 14:26, Maciek pisze:

    > Owszem, zastanawialem sie co moglem zrobic, ale jakos mi nic nie przychodzi
    > do glowy.

    Pewnie dlatego, żeś pustak.
    6008

  • 28. Data: 2010-03-21 21:53:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:15:15 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Myślę, że chodzi o to, że owo 70 było odwołane skrzyżowaniem...

    Zwroc uwage, jadac tamtedy - za kazdym skrzyzowaniem ograniczenie jest
    powtorzone.

    --
    pozdrawiam,
    Maciek

  • 29. Data: 2010-03-21 23:02:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Mar 2010 21:26:47 +0100, Karolek napisał(a):

    > Wyobraz sobie, ze wystarczy nie wchodzic (a raczej wjezdzac) nikomu w droge.

    O, madrosci! Nie byles, nie widziales, ale wiesz. Ja za to wiem juz, do
    jakiego gatunku cie zaliczyc.

    > Zeby byle polglowek Twojego pokroju potrafil zrozumiec?
    > Nie, chyba jednak zostane przy wersji, ze to Ty powinienes zmadrzec.

    Nie bede ciagnal tej dyskusji, bo na co dzien trzymam sie zasady "nie
    rozmawiaj z idiota, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem
    pokona doswiadczeniem". Czesc pierwsza wlasnie zaczales realizowac, wiec z
    mojej strony EOT.

  • 30. Data: 2010-03-21 23:14:04
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1bj6ma74anjp3.1fl6hfd7z9y7n.dlg@40tude.net Maciek
    <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Nie bede ciagnal tej dyskusji, bo na co dzien trzymam sie zasady "nie
    > rozmawiaj z idiota, bo najpierw sprowadzi cie do swojego poziomu, a potem
    > pokona doswiadczeniem".
    Skoro rzekomy idiota może rzekomego "mędrca" sprowadzić do swojego poziomu i
    pokonać, a ten "mędrzec" może jedynie uciec, to może warto rozważyć kto
    naprawdę jest mędrcem, a kto idiotą...

    --
    Jotte