  • Data: 2014-02-26 12:22:25
    Temat: Re: pozbyć się złomu z parkingu
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-21 14:52, ww pisze:
    > Witam. Raz juz pytałem o coś takiego ale pozwole sobie napisać jeszcze
    > raz:
    >
    > Mieszkam w bloku w którym jest około 45 mieszkań. Pod blokiem jest max
    > 10 miejsc
    > parkingowych (blok z lat 50 kiedy nikt nie myślał o czymś takim jak
    > parking). Jeden kretyn
    > wymyślił, że postawi sobie jakiegoś złoma (zgnity maluch) którym
    > zablokuje sobie miejsce.
    > Wstawił to po prostu głęboko (na trawie) i staje drugim autem za nim, a
    > innych straszy, że jak mu
> [...]

    Z jednej strony Cię rozumiem bo jak ja wracam z pracy to mogę zapomnieć
    o wolnym miejscu ale z drugiej strony weź się ciesz że nie parkuje
    normalnie na dwóch miejscach, bo byłoby jeszcze mniej miejsc do
    parkowania. Jeśli jest to dziadek emeryt to spokojnie załatwi sprawę na
    mieście i zaparkuje zanim wrócisz z roboty.
    U mnie wygląda to tak:
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b3a94e676150efc9
    .html
    widać ze stacze to budżetowe autka matiz i clio.
    Zresztą takich miejsc jest więcej u mnie koło bloku.
    Możesz zrobić coś w rodzaju happeningu jeśli jest 10 miejsc to weź
    zainwestuj w 9 fiatów 126p i zablokuj wszystkie miejsca. Może jakoś po
    skutkuje i spółdzielnia wyznaczy dodatkowe miejsca etc.
    Pozdrawiam
    Marcin Jan