  • Data: 2023-08-08 16:44:01
    Temat: Re: pozar elektryczny
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Aug 2023 15:52:10 +0200, nadir wrote:

    > Indywidualny numer na kluczu i karcie do dorabiania. Ile jest kombinacji
    > wkładek to nie mam pojęcia.

    > Na ile dobre to nie wiem, bo nikt mi się jeszcze nie włamał, ale klucz
    > nie jest taki zwykły, bo nie idzie go dorobić u pierwszego lepszego
    > ślusarza, nawet jak masz ze sobą kartę kodową.

    > Wilka, ABUS, wiele firm tak ma.

    Akurat Wilka w wiekszosci mi wygląda na w miare zwykły zamek,
    gdzie byle ślusarz dorobiłby klucz bez karty ... gdyby mial klucz
    surowy. Nie ma, bo Wilka pilnuje dystrybucji.

    I ten surowy klucz nie wyglada na jakis trudny do dorobienia, ale to
    juz troche przekracza możliwosci "ślusarza od kluczy".

    Moze te "nawiercane" jakies lepsze.

    J.