  • Data: 2010-05-20 21:36:09
    Temat: Re: [powódź] Krak i reszta - gdzie zdjęcia?
    Od: Psychotrop vel Grzegorz Laska von Lasocki <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-20 14:17, gietrzy pisze:
    > Masakra!

    delikatnie ujmując :/

    > Wyrazy współczucia dla zalanych.

    mieszkam w krakowie, na szczęście dla mnie wyżej niż zalane tereny.
    wczoraj w nocy powtórzyłem "plener" i spotkałem gościa wychodzącego z
    zalanych domów (ok 24 w nocy) .... opisać się nie da :/
    facet szedł w wodzie po pas ....
    podejrzewam, że był sprawdzić co z jego dobytkiem ....

    --
    Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
    (wytnij _sp) p...@o...pl