  • Data: 2017-03-14 20:00:44
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Tu masz chociażby:
    >
    > http://www.bezpieczne-przejscie.pl/poprawa-bezpiecze
    nstwa/analiza-sytua
    > cji/statystyki-policji.html

    Sam widzisz - tu cały projekt powstał, zeby piesi mieli równe szanse.
    I projekt nie polega na szkoleniu kierowców ale na poprawie
    infrastruktury...

    Ale oczywiście te statystyki sa porażające - niecały 1 zabity dziennie i
    około 10 rannych dziennie...

    Pytanie gdzie ginie reszta, skoro np. w 2013 zgineło ponad 1100 osób, a na
    pasach i na skrzyzowaniu "tylko" około 400...
    Co z resztą?

    I jeszcze mały cytat:
    W większości poszkodowanymi byli sami piesi 1 140 zabitych i 8 802 ranne,
    którzy swoim zachowaniem często powodowali duże zagrożenie. W omawianym
    roku spowodowali oni 8,9% zdarzeń z ofiarami w ludziach.

    > A to nie ty narzekałeś na edukowanie, że piesi mają pierwszeństwo?

    Narzekałem, ze nie uczy się ludzi myslec.
    Ale to przeciez tylko jeden z aspektów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka