  • Data: 2017-03-14 22:17:04
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-12 19:27, Shrek wrote:

    > NIe ja zacząłem rozważania gdzie kto nabywa pierwszeństwo - jak
    > napisałem "ma to ma - na chuj drążyć temat". Ale niektórzy z uporem
    > maniak zastanawiają się gdzie pieszy nabywa pierwszeństwo i jak to ma
    > się do skrzyżowania.
    >
    > Pieszy ma pierwszeństwo na przejściu - jest to wprost napisane w ustawie
    > i nawet minister nie jest władny tego zmienić.

    Ale juz tego, ze nie wolno mu wchodzic pod nadjezdzajacy pojazd nie
    chcesz widziec.

    Jakim pokretnym i zrozumialym tylko dla siebie sposobem uznajesz, ze
    jeden z tych zapisow to jest to co jest istotne a drugi to tylko takie
    wspomagajace uzupelnienie bez znaczenia.

    Skad takie podejscie? Ja rozumiem, ze jakis mlody pieszy moze miec juz
    wyprany mozg poprzez wszechobecna indoktrynacje. Ale ty chyba jeszcze nie?

    --
    mk4