  • Data: 2017-03-12 19:22:10
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2017 o 19:01, Budzik pisze:

    > Oczywiście ze liczy sie skrzyzowanie.
    > Ono jest krytyczne w ruchach ktore sie krzyzuja.

    cut

    > Ruch pieszych z samochodami krzyzuje sie na drodze a nie na chodniku...

    cut.

    No i jak to się ma do powyższego?

    > Spróbuj przeczytac jeszcze raz to co pisałem wczesniej i moze odnies sie do
    > tego co napisałem a nie do tego czego nei napisałem.
    > Rozroznij dwie sytuacje:
    > - auto dojezdza do drogi podporzadkowanej.
    > - auto dojezdza do przejscia dla pieszych.
    > W obu przypadkach ma pierwszenstwo ale w jednym przypadku to pierwszenstwo
    > moze nagle zniknac... To nei sa tozsame sytuacje...

    W drugiej sytuacji nie ma pierwszeństwa. Dopóki pieszych nie ma nie ma
    kwestii pierwszeństwa, więc i pierwszeństwa, a jak są / się pojawią to
    ma pierwszeństwa ustąpić.

    Dokładnie tak jakby jechał podporządkowaną a drogą z pierwszeństwem nikt
    nie jechał. Nie musi ustąpić bo nie ma komu, ale nie daje mu to
    pierwszeństwa - zwłaszcza jakby się ktoś jednak pojawił.

    Shrek