  • Data: 2017-03-11 16:13:42
    Temat: Re: potrącenie na pasach
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-11 o 14:24, Liwiusz pisze:

    > No a jak reagować na ludzi?

    Były rozpiski na rejony Polski, były wskazówki dla innych krajów
    (Czechosłowacja, ZSRR, Jugosławia, itp).
    Szczegółów nie pamiętam.
    Zresztą część informacji się zdezaktualizowała - np. techniki
    "przebijania" się przez zapory z samochodów czy spychanie z innych
    pojazdów z jezdni: wtedy były na ogół pojazdy tylno-napędowe. Przewrót
    Aaltonena łatwo takim zrobić. Przednionapędowym nie robiłem.

    Ale moje książki leżą kilkaset kilometrów ode mnie - szczegółów nie mam
    jak sprawdzić.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam