  • Data: 2017-03-12 12:05:31
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2017 o 12:00, Budzik pisze:

    > Ty mowisz o przepisach a mnie sie przypomina znane powiedzenie ze cmentarze
    > sa pełna ludzi ktorzy mieli pierwszenstwo.
    > IMO trzeba być delikatnym idiotą zeby w takiej sytuacji nie przepuscic
    > jedynego auta w zasiegu wzroku tylko pokazywać, ze koniecznie musi sie
    > przejsc przed nim...

    To że się pieszy nie popisał w żaden sposób nie wybiela kierowcy. Jest
    to ewidentnie jego wina. To że się niespodziewał pieszego na przejściu
    nie jest okolicznością łagodzącą, wręcz przeciwnie. Jeśli będzie się tak
    tłumaczył w sądzie, to należy mu przypieprzyć maksymalną możliwą karę,
    bo jak widać nie rozumie swojego błędu.

    Shrek.