  • 1. Data: 2008-01-30 20:36:28
    Temat: poszukuję szybko aktualizującego się mirrora
    Od: "k...@h...com" <k...@h...com>

    poszukuję szybko aktualizującego się mirrora, najchętniej FTP, i żeby był
    blisko Warszawy lub w Warszawie lub dalej jeśli nie ma na miejscu.

    do tej pory używam sunsite.icm.edu.pl lecz na nowinki trzeba czekać 1-2 dni.
    a na przykład taki ftp://fr2.rpmfind.net ma wszystko od razu.

    przykładowe pliki które pobrałem dziś:
    gtk+-2.12.7.tar.bz2
    gimp-2.4.4.tar.bz2

    Jeśli w Polsce bym nie znalazł takiego pliku to gdzie dalej szukać? Jakie
    kraje w następnej kolejności?

    --
    k...@h...com is spammer

  • 2. Data: 2008-01-30 21:04:08
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    k...@h...com pisze:
> [...]
    > gimp-2.4.4.tar.bz2
    >
    > Jeśli w Polsce bym nie znalazł takiego pliku to gdzie dalej szukać? Jakie

    ntg