  • 1. Data: 2011-05-05 15:59:52
    Temat: poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    Kraj dowolny z "normalnych" czyli możliwość kupienia bez lokalnego
    PESELu, NIPu, aktu urodzenia babci, etc.

    Najfajniej jakby dało się kupić wysyłkowo (ale jak można kupić na
    miejscu bez jakichś udziwnień jak wyżej to jest ok)

    Karta ma posłużyć do monitorowania nagłówków poczty w czasie
    podróżowania na wskroś Europy i ew. ściągnięcia tekstu "body" bez
    załączników. Sesje po 100kB odpadają, właśnie szefowa przejechała w
    okolicy Szwajcarii (załapała sie na ich BTSy) z kartą ERY (qźwa, moja
    ulubiona firma... chyba szefowej jej prywatną kartę też wymienię <lol>)
    i samymi otwarciami/zamknięciami sesji na granicy zasięgu nabiła 60PLNów
    w 1h :/ (każda sesja 8PLN... wiem, wiem, Szwajcaria to nie UE :/)

    Karta może być dowolna, internetowa lub "głosowa" korzystane i tak
    bedzie tylko z danych, choć z tabletu/tableta można podobno pogadać
    również, ale nie wiem jak ona to przyłoży do ucha ;D.

    Po kopaniu w sieci znalazłem opcję w O2 = 3GBP za 1MB taktowane co 1kB,
    zna ktoś coś lepszego?

    Paweł

  • 2. Data: 2011-05-05 16:44:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    > Po kopaniu w sieci znalazłem opcję w O2 = 3GBP za 1MB taktowane
    > co 1kB,

    W roamingu tez ?

    J.

  • 3. Data: 2011-05-05 20:20:49
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-05-05 18:44:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    >
    > W roamingu tez ?
    z tego co czytam to jak najbardziej
    http://www.o2international.co.uk/usingdataabroad/Pay
    AndGo.aspx

    cyt.
    Browsing the web or sending emails from your mobile abroad costs ?3 per
    MB of data in Europe and ?6 per MB everywhere else.
    Region Cost per MB
    Europe ?3
    Rest of World ?6

    Q: What if I only use a small of amount of data?
    A: If you only use a small amount, then you'll only pay for this small
    amount. Data is charged in 1KB increments so a made for mobile web page
    of 10KB in Europe would cost around 3p.

    Paweł

  • 4. Data: 2011-05-05 20:21:31
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-05-05 18:44:
    > Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w
    >
    > W roamingu tez ?
    tylko zakupy na miejscu :]

    Thanks for visiting the O2 Online Shop
    Unfortunately, we are unable to sell to countries outside the UK.

    Paweł

  • 5. Data: 2011-05-05 21:09:33
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Po kopaniu w sieci znalazłem opcję w O2 = 3GBP za 1MB taktowane co 1kB, zna ktoś
    > coś lepszego?

    sprawdz Hutchison 3G - three - dane we wlasnej sieci maja w tej samej
    cenie, niezalenie od kraju, oni generalnie maja chyba najlepsza oferte
    na dane na wyspach, nie wiem jak na kontynencie

    meteor tez ostatnio zaczyna isc w tym kierunku, ale tu nie jestem pewien

  • 6. Data: 2011-05-05 21:35:02
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od m4rkiz
    z dnia: 2011-05-05 23:09:
    > sprawdz Hutchison 3G - three - dane we wlasnej sieci maja w tej samej
    > cenie, niezalenie od kraju, oni generalnie maja chyba najlepsza oferte
    > na dane na wyspach, nie wiem jak na kontynencie
    dzięki :)

    three - wygląda, że ponad 2x taniej
    cyt.
    Internet data is now only ?1.28 per Mb.
    Data charges are for data sent and received and are calculated to the
    nearest kilobyte.

    > meteor tez ostatnio zaczyna isc w tym kierunku, ale tu nie jestem pewien
    10.24EUR/1MB nawet nie będę sprawdzał jak taryfikowane :D

    Paweł

  • 7. Data: 2011-05-07 05:57:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 05 May 2011 22:21:31 +0200, Paweł Gąska wrote:

    >tylko zakupy na miejscu :]
    >Thanks for visiting the O2 Online Shop
    >Unfortunately, we are unable to sell to countries outside the UK.

    Tylu rodakow w UK, ze na pewno ktos pomoze.
    Tylko pewnie jeszcze konto w ichnim banku przydaloby sie zalozyc.

    J.

  • 8. Data: 2011-05-07 07:44:54
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od J.F.
    z dnia: 2011-05-07 07:57:

    > Tylu rodakow w UK, ze na pewno ktos pomoze.
    Na alledrogo jest wszystko. ;D

    > Tylko pewnie jeszcze konto w ichnim banku przydaloby sie zalozyc.
    Z tego co się już dowiedziałem:
    - w O2 bez problemu doładowanie VISĄ zdalnie.
    - w three doładowanie VISĄ z rejestracją karty co trwa do 7 dni.

    Zakupiłem już obie wersje, bo nie wiem czy w three zarejestruje polską
    VISĘ. Czekam na przesyłki.

    Paweł

  • 9. Data: 2011-05-13 20:41:05
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "Paweł Gąska" <c...@o...pl> napisał
    > Z tego co się już dowiedziałem:
    > - w O2 bez problemu doładowanie VISĄ zdalnie.

    Gdy już uda ci się doładować O2 polską kartą kredytową VISA, z terenu
    Polski, przez www, to daj znać :P

    --
    M.