    From: Paweł Gąska <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE
    Date: Thu, 05 May 2011 17:59:52 +0200

    Witam,

    Kraj dowolny z "normalnych" czyli możliwość kupienia bez lokalnego
    PESELu, NIPu, aktu urodzenia babci, etc.

    Najfajniej jakby dało się kupić wysyłkowo (ale jak można kupić na
    miejscu bez jakichś udziwnień jak wyżej to jest ok)

    Karta ma posłużyć do monitorowania nagłówków poczty w czasie
    podróżowania na wskroś Europy i ew. ściągnięcia tekstu "body" bez
    załączników. Sesje po 100kB odpadają, właśnie szefowa przejechała w
    okolicy Szwajcarii (załapała sie na ich BTSy) z kartą ERY (qźwa, moja
    ulubiona firma... chyba szefowej jej prywatną kartę też wymienię <lol>)
    i samymi otwarciami/zamknięciami sesji na granicy zasięgu nabiła 60PLNów
    w 1h :/ (każda sesja 8PLN... wiem, wiem, Szwajcaria to nie UE :/)

    Karta może być dowolna, internetowa lub "głosowa" korzystane i tak
    bedzie tylko z danych, choć z tabletu/tableta można podobno pogadać
    również, ale nie wiem jak ona to przyłoży do ucha ;D.

    Po kopaniu w sieci znalazłem opcję w O2 = 3GBP za 1MB taktowane co 1kB,
    zna ktoś coś lepszego?

    Paweł